۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۴

ایموجی‌های نسل جدید!

ایتنا- اپلیکیشن Polygram قادر است بر اساس تغییرات حالات چهره، ایموجی مربوطه را به دیگران ارسال کند!
ایموجی‌های نسل جدید!



یک اپلیکیشین جدید بدلیل قابلیت تشخیص حالت چهره هنگام گفت‌وگوی آنلاین، ایموجی‌ها بر اساس حالت چهره افراد دربیایند.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از بیزینس اینسایدر، اپلیکیشن جدید پولیگرام (Polygram ) که هم اکنون نسخه رایگان آن برای گوشی‌های هوشمند آیفون موجود است، قادر است حالت چهره کاربران را هنگام گفت‌وگوی آنلاین در اینترنت شناسایی کند؛ بدین ترتیب ایموجی‌هایی که کاربر می‌خواهد ارسال کند، بر اساس حالات واقعی چهره اش خواهد بود.

برخلاف فیس‌بوک و سایر رسانه‌های ارتباط جمعی که کاربران تنها تعداد محدودی از ایموجی یا شکلک‌های اینترنتی را جهت واکنش نشان دادن به متون دریافتی یا ابراز احساسات در اختیار دارند، اپلیکیشن پولیگرام قادر است براساس حالت چهره افراد نظیر خنده، لبخند، اخم، خجالت، ذوق‌زدگی، ناراحتی و یا خشم، ایموجی یا شکلک موردنظر و مرتبط را به دیگران ارسال کند.

مارکین میک - یکی از موسسان اپلیکیشن پولیگرام - می‌گوید که فناوری AI در این برنامه به این گونه کار می‌کند که دوربین جلوی گوشی هوشمند، یک سری عکس از چهره فرد می‌گیرد، سپس با تحلیل و بررسی این عکسها احساسات و حالت چهره فرد را تشخیص می دهد. وی خاطر نشان می‌کند که در حال حاضر این برنامه تنها بر روی گوشی‌های آیفون قابل دسترسی و دریافت است.

وقتی کاربر اپلیکیشین را باز می کند، تنها تعداد محدودی از ایموجی مشاهده می‌کند که اگر حالات چهره اش را تغییر دهد، شکل ایموجی‌ها نیز تغییر می‌کند.
این اپلیکیشن برای آن دسته از کاربرانی که به نحوه ابراز احساسات و یا واکنش صحیح نشان دادن به محتوای دریافتی در اینترنت اهمیت خاصی قائل هستند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود چرا که از این پس می توانند با حالات واقعی چهره خود، ابراز احساسات کنند و بدین ترتیب بجای استفاده از تعداد محدود ایموجی ها، موجب سوتفاهم و یا برداشت های نادرست نشوند.
کد مطلب: 49957
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام