۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷

عرضه عمومی ساختار ابری هیبریدی VMware برای خدمات وبی آمازون

ایتنا – شرکت VMware به‌تازگی توانسته است تا ساختار جدیدی را با همکاری با شرکت آمازون ارائه کند که به‌موجب آن می‌توان از خدمات وبی آمازون بر روی قراردادهای فعلی این شرکت بهره برد.
عرضه عمومی ساختار ابری هیبریدی VMware برای خدمات وبی آمازون


شرکت VMware به‌تازگی توانسته است تا ساختار جدیدی را با همکاری با شرکت آمازون ارائه کند که به‌موجب آن، مشتریان می‌توانند از خدمات وبی مشهور شرکت آمازون بر روی قراردادهای فعلی این شرکت بهره برند. این نکته به ویژه با توجه به شهرت و جایگاه آمازون در عرضه خدمات وبی، برای مشتریان بسیار جذاب خواهد بود.
 

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی geekwire، مشتریان VMware که تاکنون علاقه‌مند بودند بدون نیاز به هیچگونه سرمایه‌گذاری مجدد، قادر باشند از خدمات و مزایای محاسبات ابری بهره‌مند شوند، سرانجام شرایط این کار را یافته‌اند.
 
بر اساس اعلان رسمی VMware این شرکت با انعقاد یک تفاهم‌نامه با آمازون به مشارکت پرداخت است تا بتواند خدمات متنوع وبی آمازون را به طیف وسیع کاربران خود ارائه نماید.
گفتنی است این خدمات جدید از هم‌اکنون به‌صورت عمومی در اختیار تمامی کاربران سیستم‌های نرم‌افزاری VMware قرارگرفته است.
 
 
پت گلسینجر به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی VMware ضمن تائید این موضوع، اعلام کرده است که کاربران سیستم Vsphere از این پس قادر خواهند بود که از اپلیکیشن‌های گوناگون خود در تمامی محیط عرضه استفاده کنند.
در حقیقت مطابق این توافق، ساختار ابری عمومی AWS نیز در آینده به‌عنوان بخشی قابل دسترس برای تمامی کاربران VMware خواهد بود که می‌توانند قسمتی از بار کاری خود را به این محیط منتقل کنند و پردازش موردنیاز را در آن به انجام رسانند.
 
علاوه بر این، شرکت VMware اعلام کرده که محصول جدیدی به نام AppDefense به کاربران خود عرضه‌ نموده است که در واقع، سرویسی جدید در زمینه امنیت دیتاسنترها بوده و به‌صورت یکپارچه شده با نرم‌افزار مدیریتی vSphere به مشتریان عرضه خواهد شد.

نکته حائز اهمیت از نظر کارشناسان بازار این است که مطابق جزئیات اعلام شده، مقرر شده که سیستم‌های مدیریت ساختارهای ابری مشتریان VMware از نظر قیمت نیز مورد بازبینی قرار بگیرند و آنگونه که انتظار می‌رود، به‌احتمال فراوان با کاهش قیمت روبرو خواهند شد که این موضوع نیز برگ برنده‌ای برای این توافق محسوب می‌گردد.
 
کد مطلب: 49953
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام