۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۱

مایکروسافت به دنبال توسعه هوش مصنوعی در تایوان

ایتنا – شرکت مایکروسافت به‌تازگی اقدام به ارائه برنامه‌های ویژه‌ای برای پیاده‌سازی پلتفرم‌های مربوط به هوش مصنوعی در شاخه شرق دور و کشور تایوان کرده است.
مایکروسافت به دنبال توسعه هوش مصنوعی در تایوان


شرکت مایکروسافت در ادامه سیاست کلان خود در حوزه فناوری هوش مصنوعی، به‌تازگی اقدام به ارائه برنامه‌های ویژه‌ای برای پیاده‌سازی پلتفرم‌های مربوط به هوش مصنوعی در منطقه شرق دور و به خصوص کشور تایوان کرده است.


به گزارش رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی taipeitimes، امروزه دفاتر و شعبه‌های مختلف مایکروسافت در کشورهای گوناگون، اغلب بگونه‌ای مدیریت می‌شوند که به فراخور تعریف کار و نیز شرایط محیطی و اوضاع بازار، هر یک ممکن است پروژه‌های متفاوتی را دنبال کنند که بر اساس نیازهای آن منطقه طراحی شده‌اند.

البته بصورت اصولی، این پروژه‌ها در صورت موفقیت می‌توانند به‌خوبی به سایر نقاط تحت پوشش این شرکت نیز انتقال پیدا کنند و حتا ابعاد و کارکرد جهانی بیابند.
اساسا به همین دلیل است که مایکروسافت، برخی از پروژه‌های بزرگ خود را از ابتدا در ابعاد کوچک و یک کشور و در منطقه‌ای خاص کلید می‌زند و برای موفقیت آن تلاش می‌کند تا آن را به مراحل بعدی و ابعاد کلان برساند.

در همین راستا نیز به‌تازگی شاخه تایوان شرکت مایکروسافت، برنامه‌های ویژه‌ای را در زمینه فناوری هوش مصنوعی اعلام کرده است که می‌تواند موجب ارائه خدمات به شرکت‌ها و کسب و کارها، سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و حتی دولت این کشور شود.
 
 

به همین دلیل است که جیسون تاسو(Jason Tsao) به‌تازگی به‌عنوان رییس جدید شاخه منطقه‌ای مایکروسافت در بیژینگ منصوب شده است، و این پروژه در حقیقت اصلی‌ترین طرح او در آغاز کار به‌حساب می‌آید.

تاسو در این‌ باره می‌گوید: «ما در حال حاضر سرگرم شکل دادن استراتژی‌هایی هستیم که به موجب آنها می‌توان از تخصص و تجربه مایکروسافت برای بهبود شرایط تایوان استفاده کرد و پروژه های متناسب را در آن به اجرا درآورد.»

بنا به نظر کارشناسان، اتخاذ این سیاست و پیگیری چنین راهبردی، می‌تواند منجر به بهبود شگرف شرایط مایکروسافت در منطقه شود، زیرا کار کردن در بازار چین، اغلب دشوار بوده و با توجه به رویه‌های دولت این کشور، وجود یک پایگاه نیرومند دیگر در منطقه می‌تواند برای آن غول نرم‌افزاری جهانی، بسیار مفید و منطقی تلقی گردد.
 
کد مطلب: 49907
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام