۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸

گوگل، جدی‌ترین خریدار اچ‌تی‌سی

ایتنا – شرکت اچ‌تی‌سی به‌شدت ازنظر مالی تحت فشار قرار دارد و به‌این‌ترتیب احتمال فروش بخشی از شاخه‌های کاری یا کل ساختار این شرکت وجود داشته و در این راستا نیز مهم‌ترین مشتری ممکن، شرکت گوگل به‌حساب می‌آید.
گوگل، جدی‌ترین خریدار اچ‌تی‌سی


شرکت اچ‌تی‌سی به‌شدت ازنظر مالی تحت فشار قرار دارد و به‌ این‌ ترتیب احتمال فروش بخشی از شاخه‌های کاری یا کل ساختار این شرکت وجود داشته، و در این راستا نیز مهم‌ترین مشتری ممکن، شرکت گوگل به‌حساب می‌آید.


به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، اچ‌تی‌سی شرایط بسیار بحرانی و نامناسبی را تجربه می‌کند و به نظر می‌رسد که این نام خاطره‌انگیز که زمانی برای خود جایگاهی ویژه داشته، فاصله چندانی با پایان ندارد.

شرایط کنونی اچ‌تی‌سی به‌شدت یادآور شرکت بلک‌بری است، ولی تفاوت این دو در این است که بلک‌بری همچنان شانس مهاجرت به اندروید را داشت ولی اچ‌تی‌سی در حال حاضر در همین دریا سرگردان به نظر می‌رسد.

حال با توجه به عدم توازن آمارهای مالی این شرکت و عدم تحقق پیش‌بینی‌های انجام شده در زمینه فروش در تمامی شاخه‌های فعالیت اچ‌تی‌سی، مسئولان این غول تایوانی به فکر فروش آن افتاده‌اند.
 
 

مدیران اچ‌تی‌سی با دو گزینه روبرو هستند، گزینه نخست فروش شاخه واقعیت مجازی این کمپانی است، و گزینه دوم نیز فروش کلی کسب‌ و کارهای اچ‌تی‌سی به یک مشتری به‌حساب می‌آید.

در این میان از گوگل به‌عنوان جدی‌ترین خریدار ممکن برای اچ‌تی‌سی یاد می‌شود که با توجه به داشتن شاخه نرم‌افزار واقعیت مجازی، می‌تواند با خریداری کردن اچ‌تی‌سی، شاخه سخت‌افزاری برای این کار را نیز در اختیار گرفته و به‌خوبی خود را برای حضور در این بازار آماده سازد.

شایان ذکر است که اچ‌تی‌سی در طول چند سال اخیر نتوانسته است تا مشکلات خود را حل کند و علیرغم امید فراوان مسئولان این شرکت به عینک واقعیت مجازی وایو، این محصول نیز به علت قیمت بسیار بالای آن در بازار ناموفق بوده است.

البته اچ‌تی‌سی برای کنترل اوضاع، به‌تازگی قیمت عینک واقعیت مجازی خود را به میزان ۲۰۰ دلار کاهش داده است. همچنین هر دو شرکت اچ‌تی‌سی و گوگل از اظهارنظر در زمینه هرگونه احتمال خریدوفروش خودداری کرده‌اند.
 
کد مطلب: 49903
برچسب ها: گوگل اچ‌تی‌سی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام