کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وسترن دیجیتال به دنبال خرید شاخه تولید تراشه توشیبا

سايت خبری ايتنا , 14 شهريور 1396 ساعت 1:05

ایتنا – به نظر می‌رسد که شرکت وسترن دیجیتال بیشترین شانس را برای خرید شاخه تولید تراشه‌های حافظه شرکت توشیبا دارد و به‌احتمال فراوان به‌زودی شاهد انجام این انتقال خواهیم بود.


به نظر می‌رسد که شرکت وسترن دیجیتال بیشترین شانس را برای خرید شاخه تولید تراشه‌های حافظه شرکت توشیبا دارد و به‌احتمال فراوان به‌زودی شاهد انجام این انتقال خواهیم بود.

به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، شرکت توشیبا در چند سال اخیر با مشکلاتی در بخش تولید تراشه‌های حافظه خود روبرو بوده و به همین دلیل نیز تصمیم به فروش این شاخه گرفته است.

در این میان، شرکت‌های مختلفی برای خرید این محصول صف کشیده‌ و قصد دارند تا این شاخه را خریداری کنند اما به نظر می‌رسد که بالاترین شانس در این رقابت به شرکت وسترن دیجیتال تعلق دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مذاکرات بین وسترن دیجیتال و توشیبا به‌خوبی پیش می‌رود و تنها مورد باقی مانده جهت توافق، نحوه پرداخت رقم مشخص شده می‌باشد که وسترن دیجیتال به دنبال انجام این کار در چند قسط است، لیکن هنوز توافقی در این زمینه حاصل نشده است.

جالب است بدانید که شرکت‌هایی مانند فاکسکان نیز در این رقابت حضور دارند. ولی بر اساس گزارش رسانه‌های ژاپنی، ساتوشی سوناکاوا (Satoshi Tsunakawa) به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی توشیبا به‌صورت غیررسمی اعلام کرده است که ترجیح می‌دهد که این شاخه را به وسترن دیجیتال بفروشد.

بر اساس اطلاعات افراد نزدیک به مدیران شرکت توشیبا، مسئولان این کمپانی قصد دارند تا پیش از پایان ماه جاری میلادی به توافقات نهایی برای این امر دست پیدا کنند.

شایان‌ ذکر است که رقم تعیین شده برای این معامله، ۱۸ میلیارد دلار است و دلیل اینکه شرکت توشیبا قصد فروش این شاخه کاری خود را دارد، شرایط بسیار بحرانی این شرکت پس از بحران نیروگاه‌های هسته‌ای در آمریکا و ورشکستگی این شاخه کاری توشیبا بوده است.
 


کد مطلب: 49865

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49865/وسترن-دیجیتال-دنبال-خرید-شاخه-تولید-تراشه-توشیبا

ايتنا
  https://www.itna.ir