۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

با اس.اس.دی گیمینگ PT920 COMMANDO در تمام حملات پیروز باشد

ایتنا- اس.اس.دی کماندو PT920، همانگونه که از نامش پیداست هر حرکت بازی را دقیق و قدرتمند می‌سازد.
با اس.اس.دی گیمینگ PT920 COMMANDO در تمام حملات پیروز باشد


اس.اس.دی PT920 COMMANDO از PCIe نسل 3X4 با سرعت خواندن و نوشتن ۲۵۰۰/۱۳۵۰ مگابایت در ثانیه پشتیبانی می‌کند، اس.اس.دی کماندو PT920، همان‌گونه که از نامش پیداست هر حرکت بازی را دقیق و قدرتمند می‌سازد.

به گزارش ایتنا، برای اثبات ادعای خود در یک بازی جنگی، شما به یک اس.اس.دی سخت در مرکز سیستم خود جهت کنترل هر حرکت با قدرت، سرعت و دقت نیازمندید. طراحی PT920 COMMANDO الهام گرفته از یک تفنگ تهاجمی است.

اسلحه‌ای برای حرکت‌های سریع و روان
PT920 در ظرفیت‌های 240GB و 480GB تولید شده که از آخرین ورژن PCI Express Gen ۳ x۴ پشتیبانی می‌کند و و با استاندارد NVMe ۱.۲ مطابقت دارد. این محصول با تکنولوژی منحصر به فرد اپیسر و کیفیت MLC ساخته شده، ظرفیت 480GB این مدل با سرعت چشم‌گیر خواندن 2500MB/s و نوشتن 1300MB/s به خوبی ۱۷۵,۰۰۰ IOPs رسیده که هر حرکت بازی فشرده را دقیق و سریع می‌سازد.


PT920 COMMANDO همراه با چند تکنولوژی پیشرفته که در ساخت SSD بکار میرودبرای ارائه عملکرد بی نظیرارائه شده است. برای دقت و ایمنی خواندن و نوشتن داده‌ها، این محصول مجهز به:

120bit/2KB ECC
End-to-End Data Protection
Smart ECC™
SmartRefresh

می‌باشد. سیستم |S.M.A.R.T. monitoring| و |Global Wear Leveling| عملیات را به بهترین نحو نگهداری می‌کند. به علاوه PT920 دارای مزایایی مانند مصرف انرژی کم و توانایی قوی برای مقابله با حجم کار فشرده است، که آن را برای سیستم‌های با سرعت بالا و حرفه‌ای ایده‌آل می‌سازد.

پیروزی از درون آغازمی‌شود
ظاهر PT920 COMMANDO’ که به صورت اسلحه جنگی است مفهوم واقعی بازی را در سطح حرفه‌ای القا می‌کند. دستگیره تفنگ همراه با یک سیستم خنک کننده طراحی شده در حالی که قطعات دیگر با جزییات کامل و دقیق همانند پورت تخلیه حرارت عمل می‌کنند .به علاوه انتقال حرارت بصورت مداوم باعث می‌شود سیستم بصورت عالی حرارت را از درون خارج کند و گارانتی ۳ ساله به همراه سیستم حفاظتی باعث افزایش طول عمر این کالا می‌گردد.

کد مطلب: 49856
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام