۶
۰
plusresetminus
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۸

حمایت وزارت اطلاعات از آذری جهرمی

ایتنا - «آقای مهندس آذری جهرمی از مدیران خوشنام، پاکدست و قانونمدار وزارت اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است.»


دستیار ویژه وزیر اطلاعات تاکید کرد: آنچه در رسانه‌های معاند و ضدانقلاب درباره مهندس آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح می‌شود کذب محض است.


به گزارش ایتنا از تسنیم این مقام مسئول وزارت اطلاعات گفت: آقای مهندس آذری جهرمی از مدیران خوشنام، پاکدست و قانونمدار وزارت اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است.

دستیار ویژه وزیر اطلاعات گفت: اقدامات رسانه‌های معاند و فرصت‌طلب با هدف تخریب نیروهای خدوم جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

گفتنی است رسانه‌های ضدانقلاب و جیره‌خوار استکبار طی چند روز گذشته و پس از معرفی آقای مهندس آذری جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف تخریب وی و نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران شروع به دروغ پراکنی و یاوه گویی و نشر اکاذیب کردند.
 
 
کد مطلب: 49797
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United States
مسئله پاکدست بودن و نبودن ایشون نیست. مسئله پاک گوش بودن و نبودن ایشونه. اتهامی که به ایشون وارد کردن اینه که در بهبوهه ناآرامی های 88 که منجر به دستگیریهای فراوانی میشه ایشون مسئول شنود بوده. حالا شما میاید میگید پاکدسته؟ اگر میخواید از او دفاع کنید باید نشان بدید پاک گوشه.
feedback
Russian Federation
خودش اعلام کرد هرجا بودم برای خدمت به مردم بوده! منظورش تایید جاسوسی بوده
شبکه ملی اطلاعات هم یک ابزار جاسوسی هست و همه چیز در اون رصد میشه، حتی مودم ها هم دستکاری شدند تا جاسوسی راحت تر انجام بشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
شما بهتره بری حرفهای اسنودن رو بشنوی تا بدونی کشوری که با آی پی اون پیام گذاشتی چه خبره . لاقال اینجا میگن که کی چکار کرده ولی اونجا تا کسی فرار نکنه بره روسیه چیزی گفته نمیشه. ایشون هر کار ی کرده برای امنیت کشورش کرده و بعنوان یک فرد وطن پرست براش احترام قایل هستم. پاک گوش یا پاک دست ( خودت هم میگی اتهام هست )
مهدی پورداود
feedback
Germany
درود
اگر نیک بنگریم، امروزه در کشورهای پیشرفته، قاطبه ی توسعه و نوآوری در همه بخش های کلیدی، حاصل استفاده از نیروهای جوان و نوفکر است.
خصوصا در زمینه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات که نام پیشرفت را به یدک می کشد. حال که یک گزینه ی جوان و خوش فکر برای تصدی این وزارتخانه معرق شده است و جوانان را نسبت به اهمیت دادن به آنها در اداره کشور که اولین ماحصل آن جلوگیری از فرار مغزهاست امیدوار می کند واقعا از انصاف به دور است که با حاشیه سازی های مختلف، این فرصت از دست برود.
دکتر مهدی پورداود – مدرس محیط زیست و منابع طبیعی دانشگاه
سیامک
feedback
Iran, Islamic Republic of
نتیجه چشم و گوش بسته دادن رای دادن بخاطر یه تَکرار ... میشه این مجلس میشه این دولت میشه اون شورای شهر
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایشون بهترین گزینه هستند برای وزارت ارتباطات . ایشان اگر شنود کرده برای امنیت کشور لازم بوده ،کار ی که تو تمام اروپا و امریکا میشه .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام