۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰

بازنگری در قیمت اینترنت موبایل

نرخ مکالمه تلفن همراه کاهش می یابد
ایتنا- معاون رگولاتوری: بیشترین تمرکز بر این است که با تعریف بسته‌های ترکیبی، قیمت مکالمات موبایل کاهش یابد.
بازنگری در قیمت اینترنت موبایل


معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از بازنگری روی نرخ استفاده از خدمات اینترنت و مکالمه موبایل خبر داد و گفت: در نیمه دوم سال جاری به یک جمع‌بندی در این زمینه می‌رسیم.


صادق عباسی شاهکوه، از بررسی مدل تعرفه گذاری در سرویس اینترنت موبایل در معاونت صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد و گفت: همانطور که در بخش تعرفه اینترنت ثابت، بازنگری صورت گرفته است، در حوزه موبایل نیز به دنبال بازنگری و تغییر تعرفه‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نرخ اینترنت موبایل با کاهش چشمگیری روبه رو بوده است، ادامه داد: در بررسی تعرفه‌های موبایل، قصد داریم مدل تعرفه گذاری را به سمت بسته‌های ترکیبی صوت و دیتا ببریم. به این معنی که اپراتورها بسته‌هایی تعریف کنند که قیمت مکالمه و اینترنت به صورت ترکیبی برای مشترکان با صرفه اقتصادی همراه باشد.

معاون رگولاتوری با بیان اینکه در این مدل تعرفه گذاری قصد حذف مدل حجمی اینترنت موبایل را نداریم، افزود: بیشترین تمرکز بر این است که با تعریف بسته‌های ترکیبی، قیمت مکالمات موبایل کاهش یابد.

صادق عباسی شاهکوه تاکید کرد: این موضوع در حال بررسی است و پیش بینی می کنیم در نیمه دوم سال، برای ارائه به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به جمع‌بندی برسیم.
کد مطلب: 49771
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United States
باز افزایش قیمت؟؟؟؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام