۲
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۱

آذری جهرمی: خلاف نظر رهبری عمل نخواهم کرد

ایتنا- وزیر پیشنهادی ارتباطات با تاکید بر اینکه اصول و دکترین من تنها رهبری و مقام بالادستی است، گفت: هیچگاه خلاف نظر رهبری عمل نخواهم کرد.
آذری جهرمی: خلاف نظر رهبری عمل نخواهم کرد


محمدجواد آذری جهرمی در فراکسیون نمایندگان ولایی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه فضای مجازی فرصت و همچنین تهدید است، تصریح کرد: کسی موافق بستن فضای مجازی نیست.


آذری جهرمی با بیان اینکه در رابطه با مسائل غیراخلاقی تلگرام گزارش می دهیم، گفت: علت استفاده از تلگرام این است که دو سال از تکنولوژی روز دنیا عقب هستیم.

وی ادامه داد: ۳ هزار و ۳۰۰ کانال ضد اخلاقی در تلگرام وجود داشت که مسدود شده است.

آذری جهرمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در بدنه وزارت ارتباطات تصریح کرد: وزارت ارتباطات استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را نهادینه کرده است.

وی با بیان اینکه حاکمیت دولت در حوزه اپراتوری شکل گرفته است، گفت: ما باید در ظرفیت‌های خصوصی سازی تجدیدنظر کرده و کاهش تصدی گری‌ها را پیگیری کنیم.

وزیر پیشنهادی ارتباطات در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان گفت: توسعه تلفن همراه و ثابت در ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار در دستورکار قرار خواهد گرفت و مسیر عدم اعتماد بین دولت و شورای عالی فضای مجازی را از بین خواهیم برد.
کد مطلب: 49769
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United States
طبق فرمایش آقای علم الهدی امام جمعه مشهد شما تا همین الان هم به واسطه افزایش سرعت و افزایش دستری به اینترنت خلاف نظر رهبری عمل کردید. ایشان شهریور 93 در یک گردهمایی گفتند: "امروز بزرگ‌ترین آفت در کشور وزارت ارتباطات است و در حالی که مقام معظم رهبری دستور دادند که از افزایش سرعت اینترنت پرهیز شود با این حال شاهد زیر پا گذاشتن دستورالعمل ایشان هستیم و امروز اینترنت در جیب‌ تمام بچه‌ها قرار دارد"
http://tik.ir/fa/news/53377
feedback
United States
اگر میخواهید مورد تایید قرار بگیرید باید ابتدا سرعت اینترنت - این دروازه نفوذ دش‌‍من - رو کم کنید و اندک اندک به صفر برسانید.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام