۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۴

دسترسی به بهترین مرورگر اندروید به لطف سامسونگ

ایتنا- در حال حاضر سافاری و گوگل کروم به صورت پیش فرض روی اکثر دستگاه‌های موبایل نصب است؛ لیکن گزینه‌های دیگری هم وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به مرورگر منحصربه‌فرد سامسونگ اشاره کرد که در آخرین ورژن‌های اندروید موجود می‌باشد.
دسترسی به بهترین مرورگر اندروید به لطف سامسونگ


اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 8 نسبت به گوگل عملکرد بهتری دارند و اکنون اندروید ال و دارندگان آن می‌توانند به صورت رایگان از "سامسونگ اینترنت" استفاده کنند.
آیفون‌های اپل از سافاری به عنوان مرورگر پیش‌فرض وب استفاده می‌کنند، در حالی که در گوشی‌های اندروید شاهد حضور پررنگ گوگل کروم هستیم. دارندگان سامسونگ گلکسی، سال‌هاست که از سامسونگ اینترنت به عنوان گزینه پیش‌فرض استفاده می‌کنند. البته گزینه‌های دیگری هم هست که از جمله آنها می‌توان به فایرفاکس و اپرا اشاره کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی نت، بر اساس نظرسنجی‌ها، بعد از استفاده از مرورگرهای مذکور، سامسونگ اینترنت به عنوان بهترین مرورگر شناخته شده است. برخی افراد بر این باورند که گوگل کروم بهترین گزینه است، اما نکته اینجاست که برای تلفن همراه به خوبی بهینه‌سازی نشده است. لازم است که برخی از دلایل بهینه بودن سامسونگ اینترنت مطرح شود.

اولین دلیل، وجود کنترل‌های آن در پایین صفحه است، زیرا با وجود گوشی‌های هوشمند امروزی، استفاده از مرورگر با گزینه‌های راهبری اصلی در پایین صفحه بسیار راحت‌تر است. تمام گزینه‌های لازم مانند بالا، پایین، چپ، راست و زبانه‌های مورد نیاز در پایین مرورگر سامسونگ اینترنت مشاهده می‌شود.


دلیل دوم، حالت تمام‌صفحه بودن سامسونگ اینترنت است. به محض اینکه وارد صفحه می‌شوید و می‌خواهید که به قسمت‌های پایین صفحه مراجعه کنید، کل صفحه نمایش با محتوای اینترنت شما پُر می‌شود و طراحی بسیار جالبی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

دلیل دیگری که می‌توان برای برتری سامسونگ اینترنت بیان کرد، کنتراست بالایی است که این مرورگر دارد. این گزینه باعث می‌شود که افرادی که دچار ضعف یا اختلال بینایی هستند نیز بتوانند از این مرورگر لذت ببرند. البته می‌توان در قسمت تنظیمات، این مورد را تغییر داد.

برای استفاده از این مرورگر می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی رفته و مرورگر بتای سامسونگ اینترنت را دریافت کنید. امروزه این مرورگر به عنوان بهترین گزینه ممکن شناخته می‌شود.
 
کد مطلب: 49761
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام