۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵

پیشرفت چشمگیر گیگابایت در زمینه درآمدزایی

ایتنا – شرکت گیگابایت نیز گزارش‌های مالی خود در ماه جولای سال جاری میلادی را منتشر کرده است که این گزارش‌ها نشان از رشد درآمد این شرکت به میزانی بیش از یک‌چهارم دارد.
پیشرفت چشمگیر گیگابایت در زمینه درآمدزایی


فصل ارائه گزارشات جامع مالی شرکت‌های IT که فرامی‌رسد، در واقع موعد ارزیابی وضعیت شرکت‌ها و نیز موفقیت یا عدم توفیق آنها نیز خواهد بود.
شرکت گیگابایت نیز گزارش‌های مالی خود در ماه جولای سال جاری میلادی را منتشر کرده است که این گزارش‌ها نشان از رشد درآمد این شرکت به میزانی بیش از یک‌چهارم دارد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، شرکت گیگابایت با ارائه گزارش‌های مالی خود در پایان ماه جولای خبر از سوددهی بسیار بالای این کمپانی داده است.

بر اساس گزارش‌های ارائه‌ شده توسط گیگابایت، درآمد خالص این شرکت در پایان ماه جولای به ۱۹۳ میلیون و ۷۲۰ هزار دلار آمریکا رسیده است.
 
 

این امر به این معنی است که درآمد این شرکت در مقیاس یک‌ماهه با رشدی ۵.۶۱ درصدی همراه بوده است و جالب اینکه وقتی این رقم با ارقام ثبت‌ شده در گزارش مشابه در سال ۲۰۱۶ مقایسه می‌شود، شاهد رشد چشمگیر ۲۶.۲۹ درصدی درآمدی برای گیگابایت هستیم.

همچنین درآمد این شرکت در تمامی هفت ماه نخست سال ۲۰۱۷ برابر با یک میلیارد و ۹۳ میلیون دلار بوده است که نشان از رشد درآمدی ۱۱.۴۴ درصدی این شرکت در سال جاری میلادی دارد. از نظر تحلیلگران،‌ این نوعی جهش محسوب می‌گردد.

شایان‌ ذکر است که درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۶ نیز به نسبت سال ۲۰۱۵ میلادی با رشد همراه بوده است و به‌صورت دقیق شاهد ۲.۹۹ درصد پیشرفت در درآمد این شرکت بوده‌ایم.
به اعتقاد صاحبنظران، مجموعه این اعداد و ارقام، نشان رشد روزافزون این شرکت و درستی سیاست‌های اتخاذ شده در مسیر پیشرفت دارد.
 
کد مطلب: 49751
برچسب ها: گیگابایت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام