۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۱

گسترش سامانه پرداخت سامسونگ

ایتنا - بنابر گزارش‌ها سامسونگ امیدوار است سامانه پرداخت خود را تا اواسط سال ۲۰۱۸ بر روی دستگاههای هرچه بیشتری عرضه کند.
گسترش سامانه پرداخت سامسونگ


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از theinquirer، شرکت سامسونگ در حال رایزنی با رقبای خود در زمینه ساخت گوشی‌های اندرویدی است تا بتواند سرویس Samsung Pay را به دستگاه‌های بیشتری عرضه کند.

گفته می‌شود سامسونگ در مورد ارائه سرویس پرداخت خود به سایر گوشی‌های هوشمند سطح بالا با برخی از تأمین‌کنندگان، مذاکراتی داشته است.
با این حال، نکته مهم این است که شرکت‌های رقیب، طبعاً تمایل چندانی برای افزودن "سامسونگ‌پی" به دستگاه‌های خود ندارند، چرا که انجام چنین کاری نیازمند اضافه کردن تراشه خاصی است که روی دستگاه‌های آنها فناوری MST را فعال‌سازی می‌کند.

شایان ذکر است که بر خلاف سامانه‌های اندرویدپی (Android Pay) و اپل‌پی (Apple Pay) -که هر دو از فناوری NFC استفاده می‌کنند- سیستم سامسونگ‌پی از MST یا انتقال مغناطیسی امن بهره می‌گیرد.
از نقطه نظر تکنیکی، این فناوری یک سیگنال مغناطیسی منتشر می‌کند که مشابه نوار مغناطیسی روی کارت‌های پرداخت سنتی است. این بدان معناست که سامسونگ‌پی نسبت به سرویس‌های مبتنی بر NFC، دارای گستردگی بیشتری است.

در رسانه‌ها گفته می‌شود کمپانی سامسونگ در حال تفکر و بررسی روی وسیله‌ای است که کاربران بتوانند به گوشی هوشمند خود بچسبانند تا از پشتیبانی سرویس پرداخت برخوردار شوند.
همچنین گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد در دستگاه‌های سطح متوسط، از سامسونگ‌پی پشتیبانی کامل داشته باشد.


بنابر گزارش‌های منتشره، سامسونگ امیدوار است موفق شود سامانه پرداخت خود را تا اواسط سال ۲۰۱۸ بر روی دستگاه‌های هرچه بیشتری عرضه کند.
شایان ذکر است که علیرغم همه تلاش‌های این شرکت، سامسونگ‌پی هنوز نتوانسته است از محبوبیتی همتراز اپل‌پی برخوردار باشد.

اخیراً یک گزارش پژوهشی از Juniper Research در ماه آوریل ادعا می‌کرد که سامسونگ‌پی در سال ۲۰۱۷ بالغ بر ۳۴ میلیون کاربر فعال خواهد داشت، در حالی که اپل‌پی تعداد کاربران خود را از ۴۵ میلیون تن در سال ۲۰۱۶، در سال جاری تقریباً دو برابر خواهد کرد و به ۸۶ میلیون تن خواهد رساند.
 
کد مطلب: 49684
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام