کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دومین اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی

12 مرداد 1396 ساعت 1:39

ایتنا - دومین اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی (PWCONF) در تاریخ ۱۲ مرداد در سالن مرکز همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.




دومین اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی (PWCONF) در تاریخ ۱۲ مرداد در سالن مرکز همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.


به گزارش ایتنا از دبیرخانه دومین اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی (PWCONF)، این رویداد که روز ۱۲ مرداد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ در سالن مرکز همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، به همت کانون توسعه‌دهندگان فضای مجازی با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پلیس فتا با محوریت پنج موضوع شاخص وب فارسی اعم از کارآفرینی، کسب و کارهای اینترنتی، امنیت سایبری، طراحی و توسعه وب و فناوری‌های مالی برگزار می‌شود.

در این دوره بیش از ۱۶ سخنران از حوزه‌های مختلف حضور دارند و تلاش شده است با کاهش میزان زمان سخنرانی‌ها، افزایش قابل توجهی بر روی تعداد سخنران‌ها انجام شود تا از این طریق ضمن ایجاد فرصت برای بیان عقیده ها و نظرات مختلف، سطح علمی اجلاس با رشد قابل توجهی مواجه شود.
این دوره از اجلاس در راستای پنج محور حیاتی و کلیدی وب فارسی یعنی طراحی و توسعه، کارآفرینی، فناوری‌های مالی (فینتک)، امنیت سایبری و کسب و کارهای اینترنتی و با سخنرانی افراد سرشناس و متعددی از حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود. لازم به توضیح است این دوره از رویداد شاهد سخنرانی افراد متعدد و بیشتری نسبت به دوره اول خواهید بود.
اجلاس توسعه‌‌دهندگان وب فارسی با دعوت و حضور همزمان دو بخش دولتی و خصوصی ادامه مسیر خواهد داد و بنا دارد همچون گذشته این دو اقلیم دور افتاده از یکدیگر را کمی نزدیک‌تر کند تا زمینه را برای گام‌های بعدی توسط «کانون توسعه‌دهندگان فضای مجازی» و سایر دست‌اندرکاران هم‌نظر مهیا سازد.

برای حضور در این رویداد با توجه به محدودیت ثبت‌نام، فرصت زیادی باقی نیست و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات دقیق از رویداد و مشاهده اطلاعات و اسامی سخنرانان رویداد می‌توانند به وب‌سایت اجلاس به نشانی www.PWCONF.ir مراجعه کنند.


کد مطلب: 49675

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49675/دومین-اجلاس-توسعه-دهندگان-فارسی

ايتنا
  https://www.itna.ir