۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

راه‌اندازی زیرساخت‌های icloud اپل در چین

ایتنا- به‌تازگی شرکت اپل قرارداد همکاری ویژه‌ای با یکی از دولت‌های محلی چین امضا کرده است تا کیفیت خدمات iCloud خود در این منطقه را بهبود بخشد.
راه‌اندازی زیرساخت‌های icloud اپل در چین


به‌تازگی شرکت اپل، قرارداد همکاری ویژه‌ای با یکی از دولت‌های محلی چین امضا کرده است تا کیفیت خدمات iCloud خود در این منطقه را بهبود بخشد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، کمپانی اپل به‌تازگی قرارداد همکاری استراتژیکی جدیدی را با دولت محلی گوئی ژو در کشور چین امضا کرده است.
این قرارداد که ارزش تقریبی آن معادل یک میلیارد دلار خواهد بود، برای ساخت دیتاسنترهایی در این کشور امضا شده که راه‌اندازی آنها، بهبود شرایط خدمات iCloud توسط اپل در چین امضا را به دنبال خواهد داشت.

مطابق جزئیات این خبر، به‌موجب این قرارداد، بخش صنعت داده‌های عظیم Guizhou-Cloud چین در همکاری با کمپانی اپل -به‌عنوان تنها تأمین کننده خدمات iCloud در این کشور- شناخته شده است.

 

البته به نظر کارشناسان، به‌صورت طبیعی چنین اقدام‌هایی می‌توانند موجب تسریع خدمات اپل در منطقه نیز شده و این مورد نیز یکی از اهداف اصلی این شرکت در راستای انجام این سرمایه‌گذاری بوده است.

همچنین کمپانی اپل بر اساس این قرارداد می‌تواند از این پس با استفاده از iCloud و داده‌های عظیم Guizhou-Cloud و مطابق پروتکل مورد تفاهم دو طرف، خدمات خود را به دست مشتریان برساند؛ علاوه بر این، داده‌های عظیم Guizhou-Cloud مسئول عملیات‌های مربوط به دیتاسنترهای یاد شده خواهد بود.

متخصصین معتقدند که اپل سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای در این زمینه کرده، و به این ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد که شرایط اپل در این منطقه بیش‌ از پیش نیرومند شده و این شرکت بتواند در بازار رقابت فروش سخت‌افزار، با قدرت بیشتری با رقیبان بومی خود به مبارزه بپردازد.
 
کد مطلب: 49556
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام