۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰

خدمات جدید ابری گوگل برای لینوکس

ایتنا - این برای نخستین بار است که از لینوکس مجهز به خدمات ابری HANA شرکت SAP بر روی سامانه‌های ابری گوگل پشتیبانی می‌شود.
خدمات جدید ابری گوگل برای لینوکس


در حالی‌که رقابت در دنیای پردازش و ذخیره‌سازی فضای ابری به شدت در حال پیشرفت است، هر یک از پیشقراولان این عرصه مدام طرح‌ها و پکیج‌های جدیدی ارائه می‌کنند تا سهم خود از این بازار را افزایش دهند.
در همین خصوص، پشتیبانی رسمی لینوکس از خدمات ابری HANA شرکت SAP در سیستم‌های ابری گوگل موجب شده است تا گوگل بار دیگر حُسن نیت خود در زمینه پیشرفت همکاری با سیستم‌های لینوکسی را نشان بدهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی bizcommunity، سرورهای تجاری لینوکس SUSE برای کاربری‌های شرکت SAP به‌واسطه افزوده شدن پلتفرم ابری گوگل، برای سه تأمین کننده رسمی سامانه‌های ابری در دسترس قرار گرفته است.
این تأمین‌کنندگان شامل نام‌های بزرگی هستند و در میان آنها، سیستم آژور شرکت مایکروسافت و خدمات وب شرکت آمازون نیز به چشم می‌خورند که هر یک نامی بزرگ در این رده به‌حساب می‌آیند.

بدین‌ ترتیب، مشتریان بنگاه‌های تجاری می‌توانند از این پس، ماشین‌های مجازی نیرومند و سطح بالایی را در اختیار داشته باشند که از نظر قیمت و مزایای کاری برای عملکرد در سامانه‌های ابری HANA به‌صورت کامل اثبات شده و قابل اعتماد و اتکا هستند.

 

شایان ذکر است که این ماشین‌های مجازی توسط سرورهای لینوکسی SUSE -که مخصوص نرم‌افزارهای بنگاه‌های تجاری این شرکت طراحی شده‌اند- تأمین توان و پشتیبانی می‌شوند.
این امر از این‌ جهت حائز اهمیت بوده که برای نخستین بار است که از لینوکس مجهز به خدمات ابری HANA شرکت SAP بر روی سامانه‌های ابری گوگل پشتیبانی می‌شود.

شایان‌ذکر است که راهکارهای این شرکت بر روی سرورهای بنگاه تجاری لینوکس SUSE می‌توانند به مشتریان بنگاه‌های تجاری کمک کنند تا میزان سرعت کاری خود را بالا برده و در عین‌ حال، برای استفاده از کاربری‌های برنامه‌ها و نرم‌افزارهای SAP، هزینه اجرایی کمتری را متحمل شوند.

این امر از طریق پرداخت برای موارد استفاده شده قابل انجام است و بدین‌ ترتیب می‌توان کاربری‌های تجاری مدنظر شرکت‌ها را به‌صورت سریع‌تر و بهینه‌تر در اختیار داشت.
 
کد مطلب: 49528
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام