کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پشتیبانی سامسونگ‌پی از پی‌پال در فروشگاه، در اپلیکیشن و وب

31 تير 1396 ساعت 10:11

ایتنا - سابقه همکاری سامسونگ و پی‌پال به زمانی بازمی‌گردد که مسئله احراز هویت اثر انگشت با گوشی هوشمند گلکسی اس 5 ادغام شد و در نهایت هم به جایی ختم شد که مدت کوتاهی پس از آن ادغام، اپل، پی‌پال را از اپل‌پی جدا کرد.




شرکت سامسونگ اعلام کرده است که سرویس‌های پرداخت موبایلی آن که "سامسونگ‌پی" نامیده می‌شود به زودی از پرداخت‌های پی‌پال در فروشگاه، در اپلیکیشن، در وب و اساساً هرجایی که سامسونگ‌پی پذیرفته شده است، پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر پشتیبانی سامسونگ‌پی از پی‌پال، هفته گذشته نیز، اپل اعلام کرد که اکنون می‌توانید کالاهای دیجیتال خود را با استفاده از پی‌پال از فروشگاه‌ها خریداری کنید.
البته لازم به ذکر است که مدتی بعد، پشتیبانی از پرداخت‌های پی‌پال از طریق خود اپل‌پی را متوقف کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، در حال حاضر، سامسونگ‌پی در نوزده فروشگاه در دسترس است و پیش از اینکه در ایالات متحده آمریکا، چین، اسپانیا و تعدادی از بازارهای اروپا، آسیا و آمریکای لاتین، عرضه شود، در آگوست 2015 در کره جنوبی راه‌اندازی شده بود.

گفتنی است سابقه همکاری سامسونگ و پی‌پال به گذشته بازمی‌گردد، زمانی که مسئله احراز هویت اثر انگشت با گوشی هوشمند گلکسی اس 5 ادغام شد و در نهایت هم به جایی ختم شد که مدت کوتاهی پس از آن ادغام، اپل، پی‌پال را از اپل‌پی جدا کرد.

به علاوه، برین‌تری که یکی از شرکت‌های تابعه پی‌پال است، اعلام کرده که به پرداخت‌های موبایل و آنلاین کمک می‌کند و موجب ارتقاء شرکت‌های تجارت الکترونیک می‌شود و در همین راستاست که از سامسونگ‌پی نیز پشتیبانی می‌کند و دسترسی پرداخت‌های سامسونگ به بازرگانان بیشتر را فراهم می‌سازد.


بیل ردی، مدیر ارشد عملیات پی‎پال اذعان داشت: «تمرکز ما در پی‌پال روی ساخت بهترین تجربه تجارت موبایل برای مشتریان و همکاری با رهبران فناوری مانند سامسونگ است تا از این طریق بتوانیم تجربه‌ای خلق کنیم که میلیون‌ها مشتری ما از آن لذت ببرند و برای آنها مهم نباشد از کجا خرید می‌کنند. با اضافه شدن پی‌پال به سامسونگ‌پی، ما راه‌حل پرداخت سامسونگ را با کیف پول موبایل امن پی‌پال ادغام می‌کنیم.»

سامسونگ و پی‌پال، گسترش همکاری‌ها را تأیید نکرده‌اند، لیکن می‌توان حدس زد که پرداخت‌های پی‌پال در ابتدا به کاربران سامسونگ‌پی در ایالات متحده محدود شده و سپس در دسترس سایر کاربران در سراسر جهان قرار می‌گیرد.
 


کد مطلب: 49511

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49511/پشتیبانی-سامسونگ-پی-پی-پال-فروشگاه-اپلیکیشن

ايتنا
  https://www.itna.ir