۰
plusresetminus
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲

ورودی هوشمند گوگل بر اساس علایق شما ایجاد می‌شود

ایتنا - این تغییرات باید به یک تجربه جدید تبدیل شود و به افراد کمک کند تا بتوانند اطلاعات مرتبط با علایقشان را پیدا کنند و نیازی به غربال مطالب روی وب نداشته باشند.
ورودی هوشمند گوگل بر اساس علایق شما ایجاد می‌شود


گوگل محصول جست‌وجوی خود را با تفکرات و ایده‌های جدیدی که به تازگی طراحی و راه‌اندازی کرده است، شخصی‌تر و بهتر می‌کند. این ایده‌های جدید ابتدا روی آی.اُ.اس و اندروید و سپس روی مابقی پلتفرم‌ها اجرا خواهد شد.

ورودی کاربران، بر اساس استفاده هر شخص از سرویس‌ها و خدمات گوگل صورت می‌گیرد. عواملی که بر نمایش محتوا در ورودی تأثیر می‌گذارد شامل تاریخچه‌های جست‌وجوی کاربران، عادات تماشای یوتیوب و فعالیت‌های کوگل می‌باشد. به علاوه کاربران می‌توانند عناوینی را دنبال کنند که به آنها علاقه دارند که از جمله آنها می‌توان به سیاست بهداشت و درمان، دوچرخه حرفه‌ای و غیره اشاره کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به تقل از ونچربیت، منظور از ورودی‌هایی که به‌روزرسانی‌شده‌اند، مجموعه‌ای از کارت‌هاست که بر اساس علایق هر یک از کابران، شخصی‌سازی شده است.
این کارت‌ها، اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که شامل فیلم‌های آینده مورد علاقه فرد، تریلرهای جفت در یوتیوب و مشخصات بازیگرانی است که در آن فیلم ایفای نقش می‌کنند.

همچنین اگر خبری نزدیک به پخش باشد، گوگل آن را در ورودی کاربر قرار می‌دهد و مقالات مختلفی را نیز در اختیار افراد می‌گذارد تا دیدگاه‌های مختلف خود نسبت به رویدادی که اتفاق افتاده است را بیان کنند.
هدف دیگری برای طراحی این کارت‌ها نیز وجود دارد و آن، پیدا کردن محتوای قدیمی‌ است که یک کاربر ندیده است و در صورتی که به علایق وی ارتباط داشته باشد، به وی نمایش داده می‌شود.

به عنوان مثال، اگر کسی دارد در مورد شهری مانند سیاتل مطلب می‌خواند یا مطالبی را می‌آموزد، ورودی مطالب مرتبط را نیز به وی نمایش می‌دهد.
در مجموع، این تغییرات باید به یک تجربه جدید تبدیل شود و به افراد کمک کند تا بتوانند اطلاعات مرتبط با علایقشان را پیدا کنند و نیازی به غربال مطالب روی وب نداشته باشند.

ورودی گوگل، جایگزین محتواهای مربوط به رسانه‌های اجتماعی مانند نیوز فید فیس‌بوک نیست. در واقع، ورودی گوگل شامل اطلاعاتی نیست که دوستان کاربر بدان علاقه‌مند هستند.
البته، اگر به چنین قابلیتی مجهز بود، افراد می‌توانستند به راحتی اطلاعاتی که برای بقیه مهم بود را ببینند و از این طریق به‌روز بمانند.
 
کد مطلب: 49510
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام