۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۹
تصمیم جدید گوگل:

انتخاب اپلیکیشن‌های خوب و بد توسط ماشین‌ها

ایتنا- گوگل به ماشین‌‌ها این امکان را می‌دهد که اپلیکیشن‌های خوب و بد را از هم تشخیص دهند که قابلیتی بسیارعالی به نظر می‌رسد.
انتخاب اپلیکیشن‌های خوب و بد توسط ماشین‌ها


بر اساس گزارشات به دست آمده، گوگل پیش از اینکه برنامه‌ها بتوانند وارد فروشگاه گوگل پلی شوند، بیش از حد به ماشین‌ها اختیار می‌دهد که برنامه‌های خوب و بد را از هم تشخیص دهند.
گزارش‌های ورج نشان می‌دهد که گوگل از این پس در پی آن است که بیش از پیش از قدرت هوش مصنوعی استفاده کند و قصد دارد که در این راستا از قدرت برنامه‌نویسان بهره جوید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، به عنوان مثال گوگل، نشان می‌دهد که چرا هر فردی که به دنبال یک ماشین حساب می‌گردد، اپلیکیشنی می‌خواهد که اطلاعات تلفن، موقعیت مکانی و میکروفون نیز همراه خود داشته باشد. انتظار می‌رود که یک دستگاه بتواند این مسئله را تشخیص دهد تا بتواند گزینه‌های مورد نظر این ماشین حساب را بیابد.

گروه‌بندی همکارانه یک ایده بسیار ساده است. مهندسان گوگل با مقایسه داده‌ها در مورد اپلکیشن‌هایی که وظایف و کارهای مشابهی انجام می‌دهد اذعان داشتند که می‌توانند این مسائل را دنبال کنند و به اهداف خود در این زمینه دست یابند.
مارتین پلیکان، یکی از اعضای تیم امنیتی و حریم خصوصی در ایمیلی اذعان داشت: «تمرکز ما بر مواردی است که می‌تواند بر حریم خصوصی کاربر، تأثیر منفی داشته باشد. از جمله این موارد می‌توان به درخواست‌های محوری اشاره کرد که با کارایی اصلی اپلیکیشن و رفتارهای واقعی و مشاهده‌شده در ارتباط هستند.»
به نظر متخصصان، هوش مصنوعی، هوش ماشین‌هاست و در واقع، شاخه‌ای از علوم کامپیوتر است که قصد دارد راه‌حل‌های الگوریتمی را ارائه کند تا بتوانیم به وسیله آنها در ماشین‌ها هوشمندی ایجاد کنیم. استدلال، منطق و تصمیم‌گیری، توانایی‌هایی هستند که شما از آنها استفاده می‌کنید. پس شما هوشمند هستید. اگر این توانایی‌ها را در کامپیوتر هم ایجاد کنیم، آنگاه به ماشین هوشمند دست می‌یابیم.

در هوش مصنوعی، خودكارسازی یا برنامه‌نویسی همه جنبه‌های شناخت انسانی به وسیله بنیادهای شناخت علمی روش‌های نمادین و غیرنمادین ای.آی، پردازش زبان طبیعی، دید كامپیوتری و سیستم‌های تكامل یا سازگار مطرح می‌شود. لازم است در ابتدای مرحله برنامه‌نویسی، دامنه مسئله‌های خیلی پیچیده هوش مصنوعی معین و مشخص شود.
 
کد مطلب: 49492
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام