۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۸

طراحی سایت

امروزه برای هر ارگان و شرکت و یا حتی کارهای تبلیغاتی مشاهده می کنیم که یک سایت نیاز است.
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


امروزه برای هر ارگان و شرکت و یا حتی کارهای تبلیغاتی مشاهده می کنیم که یک سایت نیاز است ، وجود سایت در هر زمینه ای باعث تعامل بیشتر افراد و بالا رفتن نرخ مراجعه کننده خواهد شد ، برای ایجاد سایت نیاز به طراحانی در این زمینه بوده تا با تیم متخصص خود به طراحی سایت با توجه به نیاز مشتری بپردازند.

یک سایت شامل موارد مختلفی بوده و به صورت کلی به دو قسمت پشت و جلو تقسیم می شود، به این صورت که قسمت جلو قسمتی است که افراد آن را میبینند و با آن کار می کنند و معمولا ظاهر سایت است، قسمت پشت کار توسط تیم متخصص قابل دید بوده و شامل مراحل و کدنویسی مربوط به خود می شود، لازم به ذکر است که سایتی که شامل استانداردهای جدید دنیا بوده و شامل پرتال های بسیاری می باشند یعنی چندین قایلیت را باهم شامل می شوند از جمله سایت های جامع و کارآمد هستند و مورد پسند مشتری واقع می شود.

طراحی سایت در اصفهان از جمله طراحی های سایتی بوده که این آیتم ها را شامل می شود ، و با رعایت تمامی خصوصیات یک سایت خوب و کاراآمد سعی در جلب رضایت مراجعه کننده خواهد داشت. در طراحی سایت مانند تمام طراحی های دیگر مسایلی باید رعایت شود و ساخت بدون در نظر گرفتن یک سری استانداردها نتیجه مطلوبی نخواهد داشت .

طراحی سایت

یکی از مسایل مهم در ساخت سایت بحث مربوط به بهینه سازی می باشد، که به اصطلاح سئو سایت نام دارد ، بهتر است ابتدا کمی واژه بهینه سازی را توضیح دهیم، بهینه سازی یعنی استفاده از هر ابزار به طوری که در کنار بازده زیاد دارای مثلا هزینه کمی و کیفی بهینه ای باشد، در خصوص سایت این مثال را گسترش می دهیم.

خب اگر فرض شود سایتی طراحی شود که دارای پرتال های بسیاری است و احتمالا قرار است عکس های زیادی رد و بدل شود بنابراین بهینه سازی این سایت برای بخش تصاویر اهمیت ویژه ای برروی مرورگرها و موتورهای جستجو خواهد گذاشت، یعنی مثلا در صورت حجیم بودن تصویر و بالا نیامدن آمدن شرایطی ایجاد شود که مخاطب متنی قبل از بالا آمدن تصویر ببیند تا متوجه شود که عکس وجود دارد، باید توجه نمود در مسایل مربوط به سئو هرگز نباید از جملات و توضیحات طولانی که ایده حقه داشته استفاده شود، از اسامی بلند و کلیدی برای نام گذاری تصاویر استفاده شود. اجازه دهید طوری دیگری پیش برویم، تا اینجا گفتیم که در واقع سئو یعنی بهینه سازی موتورهای جستجو ، یعنی بهبود ارتباط های وب سایت ها برای داشتن رتبه بندی بالاتر. می دانیم موتورهای جستجو دائما در حال تغییر الگوریتم های خود هستند و معمولا پیش بینی آن کار دشواری بوده، همچنین برای رتبه بندی یک سایت صدها معیار مطرح است مهندس سئو باید معیارها را بشناسد خود را به روز کند و از دانش کافی برخوردار باشد،هدف سئو ابتدا کمک به وب سايت‌ها بوده در بدست آوردن رتبه بالا در نتايج جستجوي طبيعي است و بعد افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است.

نمايش دادن بيشترين صفحات که ارتباط مستقیم و یا غیر مستقیم با جستجوي وارد شده دارد داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج که ارتباط زیادی به پرس و جوی جستجو شده دارد را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چون که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

اجازه دهید مزایای استفاده از سئو را به صورت واضح عنوان کنیم، استفاده از سئو باعث فروش بیشتر محصولات می شود خب علتش هم مشخص است مثلا در واقع سئو ابزاری برای تبلیغات بوده و باعث بالاتر رفتن ترافیک سایت شده در نتیجه با این رتبه و امتیاز اعتماد افراد به سایت بالاتر می رود و مراجعه بیشتر و در نتیجه فروش محصولات به همین میزان افزایش خواهد داشت، سئو سایت اصفهان از خبره ترین مهندسین سئو در جهت طراحی است بهینه استفاده می کند.

سئو سایت اصفهان

در راستای بحث مربوط به سئو به نرم افزار crm می رسیم این واژه که به صورت مختصر عنوان شده به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است، خب همانطور که از اسمش پیداست قرار است شرایطی ایجاد شود که ارتباط با مشتری طبق معیارهایی مدیریت شود، این روش در شرکت ها مورد استفاده قرار گرفته و هدفش شناسایی رفتار کاربران و بهبود ارتباط با آن ها و در نتیجه فروش بیشتر خواهد بود،یعنی در واقع مدیران هر شرکت باید بدانند چه تیپ مشتریانی بیشتر از بقیه خواستار دریافت کالا یا خدمات آن‌ها می باشند یا اساسا محصولات شرکت بیشتر به درد کدام قشر از مردم می‌خورد.
اگر بخواهیم وظایف این نرم افزار را توضیح دهیم، یکی از وظایف آن خودکارسازی بعضی از فرآیندهای مربوط به بازاریابی و فروش می باشد در واقع میزان اثر بخشی تبلیغات برررسی می کند باعث سرعت و دقت در پیگیری فرآیندها می شود در واقع crm ارتقا داده شده اکسل می باشد و افراد در اوایل تاسیس شرکت از اکسل برای هماهنگی کارهای خود استفاده می کردند، چیزی که مطرح است حفظ مشتری های قبلی بسیار آسانتر و کم هزینه تر از جذب مشتری های جدید است ناگفته نماند بسیاری از مردم وقتی یک خرید و فروش انجام می شود به اشتباه فکر میکنند که فروش یک محصول و ... پایان یک معامله می‌باشد، در حالی که فروش در واقع آغاز یک تعهد می‌باشد. اگر ساده تر بگوییم، وقتی مشتری از خرید خود راضی باشد، احتمال خرید مجدد از شرکت وجود دارد و حتی احتمال تبلیغ محصولات شرکت توسط مشتریان بسیار زیاد وجود دارد. این یعنی به هرحال هزینه جذب مشتری جدید بسیار بیشتر از حفظ مشتری های قدیمی بوده و حتی زمانبر تر می باشد. بنابراین بعد از فروش هم باید جهت تامین رضایت مشتری تلاش نموده و او را تبدیل او به یک مشتری وفادار و همیشگی نمود.

نرم افزار crm به طور کلی کلیه شرایط مطرح شده را فراهم می کند البته باید در انتخاب این نرم افزار دقت و بررسی لازم را حتما به عمل آورده چون در صورت انتخاب نامناسب نه تنها منجر به سود نخواهد شد بلکه ضررهای بسیاری متحمل می شوید.

نرم افزار crm

 
کد مطلب: 49456
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام