۰
plusresetminus
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲

پی‌پال، برنامه گلوبال سلرز را راه‌اندازی می‌کند

ایتنا- پی‌پال، برنامه گلوبال سلرز را راه اندازی می‌کند تا به تاجران در زمینه محلی سازی بازارهای بین المللی کمک کند.
پی‌پال، برنامه گلوبال سلرز را راه‌اندازی می‌کند


پی‌پال به تازگی و رسما برنامه جدیدی را راه‌اندازی کرده است تا به تاجران کمک کند که محصولاتشان را در سراسر جهان به مشتریان عرضه کنند.
این شرکت که قبلا متعلق به ای.بِی بود، از طریق طرح پی‌پال گلوبال سلرز، با پلتفرم تجارت بین الملی “Webinterpret” همکاری کرده است تا به منظور تسهیل مشکلات فروش در خارج از کشور خدماتی ارائه دهد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از ونچربیت، این طرح شامل ترجمه وب‌سایت است که پرداخت و بررسی را محلی سازی می‌کند و هزینه‌های حمل و نقل بین‌المللی را کاهش می‌دهد.
گفتنی است برنامه پی‌پال گلوبال سلرز، به مدت نه ماه در انگلستان به صورت نسخه بتا در دسترس بوده است و به تازگی در اختیار تمام بازرگانان واجد شرایطی که در ایالات متحده، انگلستان و آلمان زندگی می‌کنند، قرار گرفته است.

ملیسا اُمالی، مدیر طرح‌های جهانی پی‌پال اذعان داشت: «پی‌پال گلوبال سلرز می‌تواند به بیش از 562000 موسسه کوچک و متوسط آمریکایی که با پی‌پال در 2016، شروع به فروش آنلاین کرده‌اند، خدمت‌رسانی کند.»
لازم به ذکر است که این سرویس به صورت رایگان در دسترس افراد قرار می‌گیرد. این افراد، صرفا بازرگانان خاصی هستند که کارت ویژه دارند و حجم پرداختی کلی آنها از طریق پی‌پال، بیش از 5000 دلار است.

شایان ذکر است که این سرویس، فقط برای فروش کالاهای فیزیکی در نظر گرفته شده است و هیچ ارتباطی با ارائه خدمات دیجیتال ندارد.
پی‌پال روند پرداخت برای خریدهای اینترنتی، سایت‌های حراج و سایر کاربردهای اقتصادی را با دریافت هزینه انجام می‌دهد. همچنین ممکن است برای انتقال و دریافت پول نیز هزینه‌ای دریافت کند که بسته به مقدار پول جابجا شده، متفاوت است.

هزینه‌ها بسته به نوع ارز انتقالی، شیوه انتقال، کشور ارسال کننده، کشور دریافت کننده و مقدار پول جابجا شده متغیر هستند. همچنین خریدهای انجام شده در سایت ای.‌بی با کارت اعتباری انجام می‌شود و اگر فروشنده و خریدار در پی‌پال، از ارز متفاوتی استفاده کنند، شامل هزینه‌ای مازاد خواهد بود.
پی‌پال همچنین به مشتریان اجازه می‌دهد تا با ۲۴ ارز مختلف، به ارسال، دریافت و نگهداری پول بپردازند.
 
کد مطلب: 49443
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام