۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
مایکروسافت ۳۶۵:

عرضه سرویس جدید مایکروسافت برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

ایتنا - مایکروسافت ادعا کرده که این سرویس جدید، برای شرکای کاری این شرکت، بسیار حائز اهمیت خواهد بود، و فرصت ذیقیمتی برای افزایش اندازه و ظرفیت بازار فراهم خواهد ساخت.
عرضه سرویس جدید مایکروسافت برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط


غول نرم‌افزاری جهان، به تازگی از عرضه سرویس جدیدی خبر داده که از طریق آن، کسب‌وکارهای کوچک (SMB) بتوانند به سهولت به ویندوز ۱۰ و همچنین آفیس ۳۶۵ دسترسی داشته باشند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، این خبر در کنفرانس شرکت مایکروسافت با نام اینسپایر که با حضور مشتریان و شرکای تجاری برگزار می‌شود منتشر شد. مطابق این خبر، این خدمات جدید در حالت کلی در دو نسخه اصلی عرضه خواهد گردید: نسخه تجاری و نسخه سازمانی.

همچنین مطابق جزئیات اعلام شده، هر دو نسخه شامل سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ و نیز مجموعه نرم‌افزاری آفیس خواهند بود.
هر دو نسخه موردنظر، از جنبه امنیتی و تحرک‌پذیری قابل اطمینان خواهند بود تا بتوانند نهایت انعطاف‌پذیری را به کاربران، به ویژه شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه دهند.

مایکروسافت در توضیحات مربوط به این سرویس جدید اعلام کرد: «سرویس "مایکروسافت ۳۶۵" نشان‌دهنده دیدگاه منسجم این شرکت برای حضور در بازار نرم‌افزار و کسب‌وکارها، با پیشنهادهای تجاری و نیز توجه به بازخوردها و نیازهای مشتریان است تا بتواند هر چه بیشتر، نیازهای واقعی آنها را تأمین نماید.»


به نظر کارشناسان، مایکروسافت با توجه به تحولات موجود و نیز تغییراتی که مشتریان و کسب‌وکارها در رویه‌های تجاری خود انجام می‌دهند، محصولات و خدمات جدیدی متناسب با درخواست‌های فعلی و آتی آنها طراحی و عرضه می‌کند. این سرویس جدید نیز در حقیقت در امتداد همین سیاست کلی مایکروسافت برای حضور هر چه قوی‌تر در این بازار است.

مایکروسافت ادعا کرده که این سرویس جدید، برای شرکای کاری این شرکت، بسیار حائز اهمیت خواهد بود و فرصت ذی‌قیمتی برای افزایش اندازه و ظرفیت بازار فراهم خواهد ساخت. شرکت‌ها و کسب‌وکارها همچنین قادر خواهند بود پیشنهادها و طرح‌ها بهتری به مشتریان خود ارائه دهند، ضمن اینکه سود بیشتری نصیب خود نمایند.

گفتنی است مطابق جزئیات اعلام شده، نسخه سازمانی محصول جدید مایکروسافت برای مجموعه‌های بزرگ طراحی شده است،‌ در صورتی که نسخه تجاری برای مجموعه‌های تا سقف ۳۰۰ کاربر عرضه می‌گردد.
 
کد مطلب: 49427
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام