۱
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۳
اسنپ‌چت:

افزودنی‌های جدید به اسنپ

ایتنا – با ویژگی‌های جدید اسنپ‌چت، می‌توانید لینک‌ها، فیلترهای صوتی و پس‌زمینه را به اسنپ‌های خود اضافه کنید.
افزودنی‌های جدید به اسنپ


به گزارش ایتنا به نقل از تک‌کرانچ، اسنپ‌چت دیروز قانون طولانی‌مدت «بدون لینک» خود را شکست و در عین حال از ارائه برخی ابزارهای جدید خلاقانه خبر داد.

گفتنی است به یمن به‌روزرسانی اخیر، این ویژگی‌های جدید در سطح جهان و برای iOS و اندروید عرضه می‌شوند.

برای مثال، ویژگی «سنجاق» یا paperclip به شما امکان پیوست کردن یک وبسایت را به یک اسنپ فراهم می‌سازد و دوستان‌تان نیز می‌توانند از طریق مرورگر درونی اسنپ‌چت، از آن وبسایت بازدید کنند. پیش‌تر تنها کارزارهای تبلیغاتی می‌توانستند در اسنپ‌های خود لینک بگنجانند.

تنها کافی است دکمه Paperclip را در جعبه ابزار عمودی لمس کنید و سپس لینک خود را وارد نمایید. با این کار می‌توانید یک لینک یا عکس خنده‌دار را روی اسنپ به اشتراک بگذارید.

همچنین با استفاده از ویژگی Backdrop می‌توانید یک شیء را از اسنپ خود ببُرید و سپس یک الگوی رنگارنگ یا هنرمندانه در پس آن قرار دهید.

برای این کار، نخست باید در جعبه ابزار عمودی یا Toolkit Vertical، گزینه Scissors و سپس آیکون Backdrop را لمس کنید. حالا می‌توانید یکی از طرح‌های پس‌زمینه را انتخاب کنید تا به طور روزانه دوران و گردش داشته باشد.


گفتنی است تمام لینک‌های به اشتراک گذاشته شده باید از مفاد خدمات اسنپ (terms of service)، و نیز مقررات مربوط به حریم خصوصی افراد تبعیت کنند.

اسنپ از اعتماد خودکار و ابزارهای امنیتی خود و نیز اطلاعات حاصل از سرویس مرور امن گوگل استفاده می‌کند تا به کاربران در مورد فیشینگ‌های احتمالی، بدافزارها یا دیگر سایت‌های خطرناک هشدار دهد.

اسنپ همچنین برای کمک به کاربران در جلوگیری از باز شدن لینکهای اعتراض‌آمیز، یک پیش‌نمایش نشان می‌دهد و همچنین کاربران را تشویق می‌کند تا محتوای نامناسب را گزارش دهند.
 
کد مطلب: 49404
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام