کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین به‌روزرسانی اسنپ‌چت با سه قابلیت جدید

18 تير 1396 ساعت 15:10

ایتنا- اسنپ‌چت به تازگی به روزرسانی شده است و هم اکنون با سه قابلیت جدید برای نسخه‌های اندروید و آی.اُ.اس به بازار عرضه شده است.




کاربران و طرفداران اسنپ‌چت، به تازگی از سه قابلیت جدید برخوردار شده‌اند که با این قابلیت‌ها، این اپلیکیشن بسیار جذاب‌تر و کاربردی‌تر خواهد بود.
نخستین و مفیدترین قابلیت این اپلیکیشن، توانایی به اشتراک گذاشتن لینک‌ها با دوستان در اسنپس است. اکنون می‌توانید با زدن روی آیکن گیره کاغذ در جعبه ابزار عمودی، لینک وب‌سایت مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید و دوستان می‌توانند این وب‌سایت را درون اپلیکیشن مشاهده کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تک‌رادار، این قابلیت هرچند که ساده به نظر می‌رسد، لیکن برای کسانی که مایل به ارسال و دریافت لینک هستند، بسیار مفید و کاربردی به حساب می‌آید.

قابلیت بعدی، بک‌دراپس نام دارد که کاربر با استفاده از آن می‌تواند پس‌زمینه تصویر خود را به سادگی تغییر دهد. در این قابلیت شما یک الگو یا گرافیک را برای پس‌زمینه خود انتخاب می‌کنید.
گفتنی است اسنپ‌چت نیز همه روزه دسته جدیدی از بک‌دراپ‌ها را عرضه می‌کند.

این قابلیت، به کاربر اجازه می‌دهد تا پس‌زمینه عکس‌های خود را به دلخواه تغییر داده و پیغام‌های تصویری خود را تزیین کند. برای این کار کافی‌ست از آیکن قیچی در منوی عمودی سمت راست تصویر استفاده کرده و سپس پس‌زمینه‌ جدید را به دلخواه انتخاب کنید.
همان‌طور که گفته شد، قرار است که باز هم پس‌زمینه‌های جدیدی ارائه شوند تا کاربران دامنه‌ انتخاب وسیع‌تری داشته باشند.



قابلیت سوم و پایانی که به تازگی وارد اسنپ‌چت شده، فیلترهای صدا است. این فیلترهای صدا، افکت‌های جدیدی هستند که صدای شما را به صدایی شبیه موش، ربات یا دیگر موجودات تغییر می‌دهند و اسنپ‌چت را به اپلیکیشنی بسیار جالب تبدیل می‌کند.

فیلتر صوتی، قابلیت جدیدی برای اسنپ‌چت نیست اما فیلتر صدای جدید اسنپ، به هر کسی اجازه می‌دهد تا از این قابلیت در هر زمانی استفاده کند و دیگر نیازی به آن گوش‌های سگ در بالای سرتان ندارید. پس از اینکه پیغام صوتی خود را ضبط کردید، بر روی انواع صداهای پیشنهادی کلیک کرده و یکی را انتخاب نمایید.
 


کد مطلب: 49396

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49396/آخرین-به-روزرسانی-اسنپ-چت-سه-قابلیت-جدید

ايتنا
  https://www.itna.ir