۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۶

نكات کلیدی كه باید هنگام انتخاب کف کاذب بدانیم

مجموعه "آرتام" با واردات این نوع کف کاذب‌ها از سراسر دنیا، کیفیت را به وضوح افزایش دهند، و همین امر به نوبه خود موجب شده تا کارفرمایان آسوده خاطر با آنها همکاری نمایند.
----------------  رپرتاژ آگهی ------------------


در دنیای صنعتی امروز، استفاده از تجهیزات و فناوری‌های جدید صنعتی لازم و ضروری است.
بنابراین باید به دنبال راهی مناسب و مطمئن برای عبور دادن تجهیزات جانبی نظیر: سیم‌ها و کابل‌ها بود به شکلی که در مواقع ضروری بتوانیم به راحتی به آنها دسترسی داشته باشیم.




اما کف کاذب چیست؟
کف کاذب محصولی است که از سه قطعه اصلی تشکیل شده است:
۱- تایل ۲- پایه ۳- استرینگر

کف کاذب در سازه‌ها به دلیل داشتن پایه‌ها به عنوان کف اصلی به حساب نمی‌آید.
کف کاذب به منظور پوشاندن کابل‌ها و تاسیسات در اتاق‌های سرور و دیتاسنتر و همچنین کف نمایشگاه‌ها و غرفه‌ها کاربرد فراوانی دارد.


کف‌های کاذب انواع گوناگونی دارند که دو نمونه از آنها بیشترین کاربرد را داراست:
- کف کاذب فولادی که استحکام و تحمل بار بیشتری دارد و از لحاظ قیمت، مقرون به صرفه است.
- کف کاذب آلومینیومی که سبک‌تر است و در مناطق شرجی و مرطوب مصرف بیشتری دارد، اما به دلیل آنکه این محصول در اتاق سرور بیشترین مصرف را دارد، شرکت آرتام کف کاذب اتاق سرور را ارائه داده است.

این نوع کف کاذب با پوسته فولادی و هسته سیمانی و روکش HPL عرضه می‌شود که تمامی استانداردهای اتاق سرور و نیازهای کارفرمایان صنعت IT را برآورده می‌کند.
از جمله این استانداردها می‌توان به ضدحریق بودن، آنتی استاتیک بودن، آکوستیک بودن و تحمل بار گسترده و بار متمرکز اشاره کرد.


مجموعه "آرتام" که از سال ۱۳۸۷ به صورت رسمی و جدی شروع به فعالیت کرده است، دارای متخصصینی است که با سال‌ها تجربه توانسته‌اند با واردات این نوع کف کاذب‌ها از سراسر دنیا، کیفیت را به وضوح افزایش دهند، و همین امر به نوبه خود موجب شده تا کارفرمایان آسوده خاطر با آنها همکاری نمایند.

 
 
 
کد مطلب: 49325
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام