۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۰

دوربین واقعیت مجازی لوسیدکم

ایتنا- دوربین واقعیت مجازی لوسیدکم به شما این امکان را می‌دهد که جهان را از دریچه چشمان افراد دیگر نظاره کنید و از این کار لذت ببرید.
دوربین واقعیت مجازی لوسیدکم


بسیاری از صاحبنظران، فناوری واقعیت مجازی را تکنولوژی فردا و حتی امروز جهان محسوب می‌کنند و برای پیشرفت علم و دانش در بخش‌های گوناگون، به آن چشم دوخته‌اند. شاید دوربین‌های واقعیت مجازی را بتوان نخستین و در دسترس‌ترین ابزار برای ملموس کردن این فناوری برای همگان دانست.

مأموریت فناوری مشهور "لوسید وی.آر" این است که به شما این امکان را بدهد که جهان را از طریق چشمان دیگران تماشا کنید، که هدفی عالی به حساب می‌آید. "سانتاکلارا" که یک شرکت مستقر در کالیفرنیاست، کار خود را با گرفتن پیش‌سفارش برای دوربین واقعیت مجازی لوسیدکم آغاز می‌کند. این دوربین، دو لنز دارد که فضای سه‌بعدی را در حالت استریوسکوپیک واقعی می‌گیرد.


به گزارش رایورز به نقل از ونچربیت، زاویه دید این دوربین، 180 درجه است، بدین معنا که می‌تواند عکس‌هایی بگیرد که میدان آنها دید سه‌بعدی است. اساساً لوسیدکم می‌تواند آنچه که شما می‌توانید ببینید را ببیند و ثبت کند. نسخه‌های بعدی این دوربین، تصاویر 360 درجه خواهد گرفت که در این نسخه، سه دوربین لوسیدکم به هم متصل شده است.

البته گفتنی است که دوربین‌های 360 درجه زیادی وجود دارند، لیکن تصاویری که آنها می‌گیرند، مسطح به نظر می‌رسد. شما خودتان می‌توانید در جهت دلخواه خود نگاه کنید ولی وقتی از هر جهت نگاه می‌کنید، عمق تصویر را احساس نمی‌کنید.
هان جین مدیرعامل لوسیدکم در مصاحبه خود با ونچربیت اعلام کرد که این ویژگی محدود کننده در لوسیدکم وجود ندارد.


شما می‌توانید با استفاده از لوسیدکم، عکس‌ها و ویدئوهای واقعیت مجازی بگیرید و آنها را با شبکه وای‌فای لوسیدکم به گوشی هوشمند خود منتقل و با استفاده از نمایشگر این شرکت روی گوشی هوشمند خود ببینید.
همچنین می‌توانید این تصاویر و ویدئوها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و آنها را با هدست وی.آر تماشا کنید یا اینکه با استفاده از فرمت وی.آر180 لوسیدکم، آنها را در یوتیوب آپلود کنید.

استفاده از لوسیدکم، آسان است. این دستگاه یک دوربین واقعیت مجازی 180 درجه با سایز جیبی است. امکان ایجاد محتوا و پخش زنده به صورت 180 درجه و سه‌بعدی با وضوح بالا در یک فرآیند ساده پلاگ.اند.پلی نیز در آن وجود دارد و با دستگاه‌های اپل نیز سازگار است.
لوسید وی.آر سفارشات را با تخفیف 15 درصد قیمت خرده‌فروشی 500 دلار دریافت می‌کند و این دوربین‌ها را در نهم آگوست به بازار عرضه خواهد کرد.
 
کد مطلب: 49297
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام