۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۰

امکان شناسایی افرادی که تصاویر اینستاگرام شما را چک می‌کنند

ایتنا- لیست علاقه‌مندی‌های اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که بدانید چه کسانی تصاویر اینستاگرام شما را می‌بینند.
امکان شناسایی افرادی که تصاویر اینستاگرام شما را چک می‌کنند


یکی از مواردی که برای کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیارمهم است این است که می‌خواهند بدانند که چه کسانی اینستاگرام آنها را چک و تصاویر آنها را می‌بینند.
البته در اینستاگرام دو حالت برای حریم خصوصی وجود دارد. بعضی از افراد حساب خود را در حالت عمومی و بعضی دیگر آن را در حالت خصوصی قرار می‌دهند.
در صورتی که حساب افراد در حالت خصوصی باشد، صرفاً کسانی می‌توانند تصاویر و ویدئوهای این افراد را ببینند که او را دنبال می‌کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سی.نت، زمانی که پروفایل شما در حالت عمومی قرار داده شده باشد، تمام دنیا می‌توانند تصاویر شما را ببینند و حتی ممکن است افرادی تصاویر شما را ببینند که اصلاً شما را دنبال نمی‌کنند؛ اما در صورتی که حساب شما در حالت خصوصی قرار داشته باشد، همان حالتی که در بالا به آن اشاره شد، پیش خواهد آمد. بنابراین در این حالت، در صورتی یک فرد می‌تواند تصاویر شما را ببیند که شما را دنبال کرده باشد.


اینستاگرام برای ایجاد محیطی مفرح و شاد، لیستی به نام لیست علاقه‌مندی ها یا "Favorites" را تست می‌کند.
بنابر صحبت‌های سخنگوی اینستاگرام، این لیست در اختیار درصد بسیار کمی از کاربران قرار گرفته است. کاربران به کمک این لیست می‌توانند دوستان خود و دیگران را به این لیست اضافه کنند و تصاویری را آپلود کند که توسط افراد آن لیست قابل مشاهده باشد.

گفته می‌شود که در صورت موفقیت این تست، این قابلیت در آینده در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

در بالای پروفایل شما یک آیکن علاقه‌مندی‌ها وجود دارد که به کمک آن می‌توانید کاربران موردنظر خود را اضافه کنید. فقط یک تصویر یا ویدئو را در بخش استوریز می‌گذارید، با زدن روی این آیکن که یک ستاره سبز دارد، می‌توانید آن تصویر را برای لیست علاقه‌مندی‌های خود نیز ارسال کنید.
قسمت علاقه‌مندی‌ها یک ورودی جداگانه دارد بنابراین شما می‌توانید تصاویری که به اشتراک گذاشته‌اید را پیگیری کنید.

ایده لیست ویژه برای مخاطبان ویژه مشابه لیستی است که در فیس‌بوک وجود دارد. این قابلیت زمانی کاربرد دارد که شما می‌خواهید یک تصویر یا ویدئو را فقط افراد خاصی ببینند.
 
کد مطلب: 49281
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام