۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷

اختلال در سرویس‌دهی اسکایپ

ایتنا - این اختلال بیشتر در بریتانیا و نیز اروپا بروز کرده است.
اختلال در سرویس‌دهی اسکایپ


سرویس سراسری ارتباطی اسکایپ که به غول نرم‌افزاری جهان، مایکروسافت تعلق دارد، اخیراً از اختلالات جدی رنج می‌برد و موجب می‌شود که انبوهی از کاربران از دسترسی به خدمات این سایت محروم باشند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، سری جدید اختلال از دوشنبه گذشته آغاز شد و مایکروسافت نیز رسماً تأیید کرد که در روال استفاده کاربران از این خدمات مشکل قابل توجهی بروز کرده است.

در بیانیه مایکروسافت آمده است: «ما در جریان این حادثه پیش آمده قرار داریم و مطلعیم که کاربران ممکن است به سرویس دسترسی نداشته باشند و یا حتی در حین کار با آن، ارتباطشان قطع گردد و قادر به ارسال و دریافت پیام نباشند.»
این بیانیه همچنین افزوده است: «برخی کاربران ممکن است در مشاهده جزئیات نرم‌افزار، مانند نوار تماس‌ها مشکل داشته باشند و یا نتوانند افراد جدیدی به لیست تماس‌های خود بیفزایند.»

شایان ذکر است که سرویس اسکایپ، یکی از محبوب‌ترین خدمات ارتباطی مبتنی بر اینترنت است که میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از طریق آن با یکدیگر تماس برقرار کرده و به تبادل نظر می‌پردازند.


مطابق این گزارش، با وجودی که اختلال، ساعاتی بعد برطرف گردید، اما با فاصله کوتاهی در برخی نقاط دیگر مانند بریتانیا، این مشکل ارتباطی همچنان ادامه یافت و کاربران در اتصال به نرم‌افزار و خدمات‌گیری از آن ناتوان بودند.
با فاصله زمانی کمی، مایکروسافت ضمن اطلاع‌رسانی جدیدی اعلام کرد که همچنان از وجود اختلال مطلع است و نهایت تلاش خود را مبذول می‌دارد تا آن را به سرعت مرتفع نماید.

گفته می‌شود این اختلال، بیشتر در بریتانیا و محدوده اروپا بروز نموده است.
البته این نخستین بار نیست که کاربران در کار با خدمات اسکایپ دچار مشکل می‌شوند، در سپتامبر سال ۲۰۱۵ نیز این سرویس، اختلال جدی به مدت ۱۵ ساعت را تجربه کرد و باعث شد مایکروسافت، تغییر بی‌سابقه‌ای در پیکربندی این سرویس ایجاد کند.
 
کد مطلب: 49254
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام