۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۴

فاز سوم شبکه ملی اطلاعات تا پایان این دولت اجرا می‌شود

ایتنا- در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات که تا پایان این دولت اجرا خواهد شد، مسیر حرکت را با تعامل بیشتر با تمامی صاحبنظران تنظیم و با تلاش بیشتر اجرا خواهیم کرد
فاز سوم شبکه ملی اطلاعات تا پایان این دولت اجرا می‌شود


واعظی گفت: در اولین جلسه شبکه ملی اطلاعات با توجه به دغدغه مطرح شده، تمام برنامه‌های اجرایی به منظور سرعت بخشی به توسعه همه جانبه این شبکه و حل دغدغه‌های ایشان و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت کشور ادامه خواهد یافت.


به گزارش ایتنا از ایسنا، محمود واعظی درباره فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین نظام و دغدغه ایشان در خصوص فضای مجازی، اظهار کرد: مصمم هستیم تلاش‌ها را برای تکامل شبکه ملی اطلاعات افزایش داده تا به آنچه مقام معظم رهبری به عنوان اهداف بلند ملی ترسیم کرده‌اند برسیم.

او ادمه داد: همه همکاران که در زیرساخت‌ها تلاش می‌کنند آنهایی که در توسعه محتوا مسئولیت دارند و همه نهادهایی متعدد که سهمی در توسعه و سالم سازی شبکه ملی اطلاعات دارند در چارچوب شورای عالی فضای مجازی در این خصوص با همگرایی و هماهنگی و همدلی بیشتر تلاش‌های خود را افزایش دهیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: ان شاالله در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات که تا پایان این دولت اجرا خواهد شد، مسیر حرکت را با تعامل بیشتر با تمامی صاحبنظران تنظیم و با تلاش بیشتر اجرا خواهیم کرد.
و به ویژه در زمینه تولید محتوای سالم وتلاش برای ایجاد خدمات بومی و حمایت همه جانبه از تمامی نوآوران محصولات و خدمات سخت افزاری، نرم افزاری و محتوایی، فرمایش معظم له با همراهی همه نهادها همراه می شود و همدلانه و هماهنگ در جهت تکامل شبکه ملی اطلاعات گام برمی‌داریم.

وی در پاسخ به این سؤال که نقطه کلیدی تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در فضای مجازی را چه می‌دانید، گفت: مسئولیت پذیری تمامی دستگاه‌ها و نهادها و نیز همه کاربران فضای مجازی نقطه کانونی توسعه فضای مجازی سالم است و البته تلاش مادر ایجاد زیرساخت اعتمادپذیری و ایمن و مسئولیت‌پذیر توسط همه دست اندرکاران در فضای مجازی است.
کد مطلب: 49201
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Russian Federation
پرسش
فاز نخست و دوم چه چیز بود؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام