۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۲

سامسونگ باید از کورتانا در گلکسی اس8 استفاده کند

ایتنا- از آنجا که دعوا بر سر دستیارهای هوشمند بین آمازون، اپل، گوگل، مایکروسافت و سامسونگ کم کم دارد به یک جنگ تبدیل می‌شود، باید به فکر چاره‌ای بود و راه حل این است که دو مورد از شرکت‌های مذکور با هم کار کنند.
سامسونگ باید از کورتانا در گلکسی اس8 استفاده کند


مایکروسافت باید خود را در زمینه گوشی‌های هوشمند تقویت کند و سامسونگ نیز باید در زمینه دستیار هوشمند تقویت شود. در نتیجه، این دو شرکت باید با هم یک تیم کاری را تشکیل دهند.
تصور کنید که دکمه اختصاصی روی گلکسی اس8، به جای بیکسبی، "کورتانا" را بالا بیاورد. آن موقع مایکروسافت از داشتن دستیار مجازی خود روی محبوب‌ترین گوشی اندروید سال بهره‌مند خواهد شد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، به نظر کارشناسان، سامسونگ نیز نباید به خاطر تصاحب ویو، وقت را بیش از این تلف نماید و به جای اتلاف وقت می‌‌تواند یک تجربه فوق‌العاده را به مشتری ارائه دهد. در واقع اگر بخواهیم منصفانه صحبت کنیم، هیچ راهی برای پی بردن به جدول زمانی برای ارائه تجربه مذکور وجود ندارد.
شاید مایکروسافت هنوز در این اندیشه است که ویندوزفون، شانس مبارزه را دارد و می‌خواهد این اطمینان حاصل شود که وقتی سامسونگ شروع به توسعه بیکسبی کرده است، کورتانا یک پدیده متفاوت بوده است یا شاید هر دو شرکت در مذاکراتی که با هم داشته‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که این طرح، مناسب نیست.

بزرگ‌ترین راهنمای ما در این مسئله، نسخه مایکروسافت گلکسی اس8 است. سامسونگ، اپلیکیشن‌های مایکروسافت را روی دستگاه‌های اندروید خود نصب کرده است. اما مسلماً اپلیکیشن‌هایی مانند آفیس، وان‌درایو و اوت‌لوک روی هر گوشی همراهی هست.
نکته اصلی اینجاست که کورتانا نیز جزو همین اپلیکیشن‌هاست.


زمانی که صحبت از فروش سایر محصولات با کورتانا به میان آمد، اسپیکرهای هوشمند مانند اپل و مایکروسافت نیز ظاهراً در پی پیوستن به مبارزه علیه آمازون و گوگل هستند. یک پتنت سامسونگ از ماه گذشته به یک اسپیکر بالقوه بیکسبی اشاره دارد، ولی ممکن است که این پتنت، هیچ‌گاه رنگ عملی شدن را به خود نبیند.
از سوی دیگر، یکی از شرکای مایکروسافت قصد دارد که یک اسپیکر کورتانا در پاییز سال جاری به بازار عرضه کند، این دستگاه حتماً در فروشگاه‌های مایکروسافت موجود خواهد بود.

از دید متخصصین، بهترین راه سامسونگ برای غلبه بر الکسا، گوگل اسیستنت و سیری، "بیکسبی" نیست، بلکه "کورتانا" است.
اگر سامسونگ بخواهد گوگل اسیستنت را روی گوشی‌های خود جایگزین کند، نیاز به کمک دارد. این شرکت کره‌ای باید این درس مهم را از تلاش خود برای جایگزینی اندروید با تایزن آموخته باشد.
 
کد مطلب: 49166
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام