۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۶

موضوع تصویربرداری حرارتی روی گوشی‌های هوشمند جدی می‌شود

ایتنا- فلیر سیستمز، به عنوان نسل سوم افزونه‌های فروسرخ برای گوش‌های هوشمند و تبلت‌ها معرفی شده‌اند و شامل مدل فلیر وان پرو با وضوح بالا هستند.
موضوع تصویربرداری حرارتی روی گوشی‌های هوشمند جدی می‌شود


آیا می‌خواهید گوشی هوشمند یا تبلت خود را به یک دوربین تصویربرداری با فناوری حرارتی دید در تاریکی تبدیل کنید؟ اکنون با وجود فلیر سیستمز گزینه‌های بیشتری در اختیار دارید.
فلیر سیستمز، یک سازنده پیشرو در زمینه فناوری حسگرهای فروسرخ و سیستم‌های تصویربرداری حرارتی است و اعلام کرده که به نسل سوم دوربین فلیر وان دسترسی پیدا کرده و یک مدل فلیر وان پرو با وضوح بالا را به محصولات خود اضافه کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی نت، هر دو دستگاه کوچک هستند و ابعادشان 67mm x 34mm x 14mm است و کمتر از 40 گرم (34.5 گرم فلیر وان، 36.5 گرم مدل پرو) وزن دارند.
ورژن‌های IOS از طریق یک متصل‌کننده یا کانکتور لایتنیگ به آیفون یا آی‌پد متصل می‌شود؛ در حالی که ورژن اندروید از USB-C استفاده می‌کند.
دوربین‌های فلیر باتری مخصوص خود را دارد و از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود.

یک افزایش کلیدی در محصولات نسل اخیر، مکانیزم وان‌فیت قابل تنظیم است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند که کانکتور لایتنیگ یا USB-C را تا چهار میلی‌متر بکشید یا جمع کنید.
این قابلیت نه تنها اتصال بین تلفن و تبلت با دوربین را حفظ می‌کند بلکه این امکان را به شما می‌دهد که به محض وصل شدن دوربین، اتصال بین آنها را محکم کنید.

شما در دستگاه فلیر، دو لنز در اختیار دارید که یکی برای حسگر حرارتی لپتون که در فلیر وان 80 در 60 پیکسل فعال دارد و در مدل پرو، 160 در 120 پیکسل دارد. لنز دیگر، دوربین نور مرئی با وضوح 1440 در 1080 است.
تصویربرداری دینامیک چندطیفی فلیر یا فناوری ام.اس.ایکس، تصاویر این حسگرها را پوشش می‌دهد و جزئیات قابل مشاهده مفیدی روی این تصاویر حرارتی به نمایش می‌گذارد.

مدل پرو علاوه بر تصاویر حرارتی با وضوح بالاتر و پردازش تصویر ویوید آی.آر، قابلیت‌های بیشتری را در اپلیکیشن همراه ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به مترهای دمایی نقاط متعدد و ناحیه‌های قابل انتخاب ردیابی دمای روی صفحه نمایش اشاره کرد.
 
کد مطلب: 49158
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام