کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز آزمایش رسمی همراه‌های اندرویدی آمازون

17 خرداد 1396 ساعت 15:49

ایتنا - شرکت آمازون به‌تازگی پروژه‌ای برای عرضه کردن تلفن‌های همراه هوشمند بر پایه سیستم عامل اندروید را آغاز کرده است که به نظر می‌رسد این پروژه در آزمایشگاه‌های این شرکت در حال سپری کردن آزمایش‌های اولیه است.




شرکت آمازون به‌تازگی پروژه‌ای برای عرضه کردن تلفن‌های همراه هوشمند بر پایه سیستم‌عامل اندروید را آغاز کرده است.
مطابق اخبار منتشره، به نظر می‌رسد این پروژه در آزمایشگاه‌های این شرکت در حال سپری کردن آزمایش‌های اولیه است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری slashgear، تلاش شرکت آمازون برای ورود به بازار تلفن‌های همراه هوشمند، امر جدیدی به‌حساب نمی‌آید و احتمالاً همگان تجربه ناموفق این شرکت در زمینه ساخت تلفن‌های همراه که "فایرفون" نام داشت را به‌خوبی به یاد دارند.

با این‌ وجود به نظر می‌رسد که تجربه نامناسب به‌ دست‌ آمده از فایرفون، موجب نشده است تا آمازون از پروژه تولید تلفن‌های همراه هوشمند منصرف شده و به طور کامل از زورآزمایی در این عرصه دست بکشد.
گفته می‌شود که این شرکت از چندی پیش، شروع به فعالیت بر روی پروژه‌ای به نام ICE کرده است تا مسیر خود را به‌ سوی تلفن‌های همراه هوشمند باز کرده و به بازار جهانی این دستگاه‌ها بازگردد.

طبق اخباری که تاکنون از جزئیات پروژه آمازون منتشر شده، این پروژه شامل ساخت یک سری تلفن همراه هوشمند، بر پایه سیستم‌عامل محبوب گوگل یعنی اندروید است. البته آمازون با وجود تبلت‌های اندرویدی خود، سابقه مناسبی در انجام این کار در اختیار دارد، اما تاکنون تجربه‌های یاد شده ارتباطی با تلفن‌های همراه هوشمند نداشته‌اند و بدین ترتیب برای نخستین بار این شرکت به تجربه ساخت تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید دست می‌زند.

 

این تلفن‌های همراه هوشمند قرار است تا بازارهای رو به رشدی مانند بازار کشور هندوستان را هدف قرار بدهند و با ترکیبی از امکانات مناسب و قیمت پایین به سراغ جذب مشتریان در این دسته از بازارها بروند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از منابع غیررسمی، تلفن همراهی که قرار است تا نخستین نسل همراه‌های اندرویدی این شرکت باشد، به اندروید نسخه ۷.۱.۱ مجهز خواهد بود و با داشتن نمایشگری ۵.۲ اینچی، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ...، با قیمت ۹۶ دلار (نزدیک به ۳۵۰ هزار تومان) به بازار عرضه شود.

هنوز اطلاعاتی درباره نتایج آزمایش‌های انجام شده بر روی این تلفن همراه عرضه نشده است، لیکن به نظر می‌رسد که آمازون به‌زودی سکوت رسانه‌ای خود در این زمینه را شکسته و نتایج آزمایش‌ها را به‌صورت رسمی اعلام کند.
 


کد مطلب: 49146

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49146/آغاز-آزمایش-رسمی-همراه-های-اندرویدی-آمازون

ايتنا
  https://www.itna.ir