کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مخترع اندروید برای رقابت با سامسونگ و اپل وارد میدان شد

16 خرداد 1396 ساعت 17:05

ایتنا - این گوشی هوشمند 699 دلار قیمت دارد و به واسطه امکانات و قابلیت‌های پیشرفته‌ای که در خود جا داده است می‌تواند با پرچمداران شرکت‌های سامسونگ و اپل رقابت کند.




یکی از بنیانگذاران مرکز اندروید که سرانجام گوگل آن را خریداری کرد، تصمیم گرفته است به صورت مستقل در دنیای گوشی‌های هوشمند وارد شود و در آن به رقابت با شرکت‌های بزرگ بپردازد.
«اندی روبین» سال ۲۰۱۴ میلادی از شرکت گوگل خارج شد و هم‌اکنون نخستین گوشی هوشمند خود را وارد بازار کرده است.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از گاردین، این گوشی هوشمند ۶۹۹ دلار قیمت دارد و به واسطه امکانات و قابلیت‌های پیشرفته‌ای که در خود جا داده است می‌تواند با پرچمداران شرکت‌های مشهوری چون سامسونگ و اپل رقابت کند.

 
این گوشی هوشمند در شرکت جدید آقای روبین به‌نام Essential ساخته شده است و آن را می‌توان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار قلمداد نمود.
این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۷ اینچی با کیفیت QHD را در خود جا داده است و دوربین اصلی آن دو حسگر ۱۳ مگاپیکسلی را شامل می‌شود و البته برای دوربین سلفی آن هم حسگر ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

 

بدنه این گوشی هوشمند تنها ۷.۸ میلیمتر ضخامت دارد و برای آن سیستم ورودی USB-C در نظر گرفته شده است. یکی از نکاتی که این گوشی هوشمند را از مدل‌های مشابه مجزا می‌کند این است که در کنار حسگر اصلی دوربین دو نقطه سیاه مشاهده می‌شود. این دو نقطه به کاربر امکان می‌دهد لوازم جانبی مورد نظر را به صورت مغناطیسی به دستگاه متصل کنند.


به عنوان مثال، همراه با این گوشی هوشمند یک دستگاه دوربین دیجیتالی ۳۶۰ درجه‌ای هم ارایه می‌شود که کاربران در صورت تمایل می‌بایست ۱۹۹ دلار برای آن بپردازند. از دیگر ابزارهای جانبی که می‌توانند به این دو نقطه مغناطیسی متصل شوند می‌توان به پایه شارژ و جک هدفون اشاره کرد.
 


کد مطلب: 49111

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49111/مخترع-اندروید-رقابت-سامسونگ-اپل-وارد-میدان

ايتنا
  https://www.itna.ir