۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۳

رونمایی از نسل هشتم پردازنده های اینتل در نمایشگاه کامپیوتکس

ایتنا- اینتل سرانجام نسل هشتم پردازنده‌های قدرتمند خود را تولید کرد و اولین رونمایی از این پردازنده‌ها در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان انجام می‌گیرد.
رونمایی از نسل هشتم پردازنده های اینتل در نمایشگاه کامپیوتکس



به گزارش ایتنا از مهر به نقل از دیجیتال ترندز، اینتل مدعی است عملکرد این پردازنده‌ها در مقایسه با پردازنده‌های نسل هفتم این شرکت که در حال حاضر به طور گسترده در رایانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد تا ۳۰ درصد بهتر است.

این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس پردازنده‌های سری ایکس خود را هم در معرض دید علاقمندان قرار خواهد داد.

گرگوری برایانت یکی از مدیران ارشد اینتل قول داده که بعد از رونمایی از پردازنده‌های سری هشت این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس اطلاعات فنی بیشتری را در این زمینه اعلام کند.

اینتل با عرضه این پردازنده‌های جدید می تواند در رقابت با شرکت ای ام دی نیز دست بالا را پیدا کند. ای.ام.دی چندماهی است با تولید پردازنده های Ryzen گوی رقابت را از اینتل ربوده و بررسی‌های کارشناسی نشان می‌دهد پردازنده های نسل هشتم اینتل عملکردی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد بهتر از پردازنده های Ryzen دارند.

این شرکت هنوز زمان عرضه و قیمت نهایی پردازنده‌های جدید خود را اعلام نکرده است. کارشناسان می گویند اعلام عملکرد ۳۰ درصدی بهتر پردازنده‌های یاد شده در مقایسه با پردازنده Core i5-7500U اینتل صورت گرفته است.
کد مطلب: 49103
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام