۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷

SSD جیبی اپیسر، تجسمی دوباره از زندگی هوشمندانه شما

ایتنا- هارد SSD با سرعت خواندن و نوشتن مستمر ۴۵۰/۴۰۰MB/s عملکرد برتری را نسبت به فلش مموری و هاردهای معمولی برایتان به ارمغان می‌آورد.
SSD جیبی اپیسر، تجسمی دوباره از زندگی هوشمندانه شما


در دنیایی که واژه "بزرگ" در مقابل کوچک معنا می‌یابد، ASMini اپیسر سرعت خواندن و نوشتن قابل تحسین (450MB/, 400MB/s) را تا ظرفیت 240GB در حوزه حافظه عرضه و با مقاومت در مقابل ضربه و فشار، حفظ اطلاعات شما را تضمین می‌نماید.


همه چیز را در جیبت داشته باش
این حافظه در ابعاد ۸.۱ cm x ۵.۴ cm سانتیمتر و ضخامت cm0.6 قابلیتی بی‌نظیر در حمل را ارائه نموده و با ظرفیت 240GB توانایی نگهداری ۶ ساعت ویدئو با کیفیت 4K دارد.

پردازش فایل‌های با حجم بالا در چند ثانیه
مجهز بودن به USB 3.1 Gen1 Type-C با سرعت خواندن/نوشتن مستمر ۴۵۰/۴۰۰MB/s عملکرد برتری را نسبت به فلش مموری و هاردهای معمولی به ارمغان آورده. به عنوان مثال پردازش ۱۰ مگابایت عکس فقط ۲۱ ثانیه زمان نیاز دارد.

راه‌اندازی با حافظت سخت و عملکرد بدون دردسر همراه با پورت تایپ C
این محصول به گونه‌ای مهندسی شده که سطح حفاظت در برابر لرزش و فشار در آن مانند SSD های دیگر با مقاومت لرزش تا G20 و تحمل شوک تا 1500G است و همچنین به محض اتصال درایو به دستگاه دسترسی سریع به اطلاعات بدون نگرانی از آسیب‌های همراه با هارد دیسک‌های معمولی حاصل می‌شود.

ASMini از تکنولوژی‌های TRIMو NCQو ECC 72bit/۱KBو S.M.A.R.T که به صورت اتوماتیک کیفیت و عملکرد درایو را بررسی می‌کند ساخته شده است.
اپیسر همچنین نرم‌افزار SSDWidget که به کاربران اجازه بررسی وضعیت بروزرسانی Firmware را می‌دهد، با این محصول انشار داده است.

کد مطلب: 49097
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام