۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲

عرضه نسخه جدید وان نوت برای ویندوز ۱۰

ایتنا - مایکروسافت به افرادی که بتوانند ویژگی‌های جدید و جذاب وان‌نوت را شناسایی کنند، جوایزی را اعطا می‌کند.
عرضه نسخه جدید وان نوت برای ویندوز ۱۰


مایکروسافت روز گذشته از نسخه جدید برنامه وان نوت برای ویندوز ۱۰ رونمایی کرد و آن را به طور اختصاصی در اختیار برخی کاربران برنامه آفیس قرار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دیجیتال ترندز، مایکروسافت بر خلاف رویه همیشگی به جای اعلام ویژگی‌های وان نوت تازه خود از کاربران خواسته تا با بررسی نرم‌افزار مذکور امکانات تازه آن را شناسایی کنند.

مایکروسافت به همین منظور با ارسال مطلبی در حساب کاربری آفیس‌اینسایدر خود در توییتر از آنان خواسته تا هم سوالات خود را در مورد وان‌نوت تازه مطرح کنند و هم ویژگی‌های جدید شناسایی شده را اعلام کنند.

مایکروسافت می‌گوید به افرادی که بتوانند ویژگی‌های جدید و جذاب وان‌نوت را شناسایی کنند، جوایزی هم اعطا می‌کند. کاربران برای استفاده از وان‌نوت جدید باید نسخه به‌روزشده Office Insider Fast Ring برای وان‌نوت را بر روی ویندوز ۱۰ نصب کنند.

سپس در محیط وان‌نوت گزینه تنظیمات را باز کرده و در بخش Options گزینه Enable Beta Features را فعال کنند. پس از آن قابلیت‌های جدید وان‌نوت کاملا فعال شده و کاربران می‌توانند برای شناسایی آنها اقدام کنند.

برخی از این ویژگی‌های جدید که توسط کاربران شناسایی شده‌اند، عبارتند از باز کردن چند پنجره برای دسترسی ساده‌تر و مدیریت بهتر یادداشت‌ها، انتخاب ساده پنجره‌ای که برای اجرای دستورالعمل‌های مختلف باز می‌ماند، مشخص کردن صفحاتی که دارای تغییرات ناخوانده است و امکان علامت زدن آنها به عنوان صفحات خوانده شده، افزودن جزییات نشست‌ها نیز وجود دارد.
کد مطلب: 48910
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام