۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۷

رونمایی از هک نشدنی‌ترین گوشی هوشمند جهان توسط مک‌آفی

ایتنا - مک‌آفی برای هر یک از قطعات اصلی شامل باتری، وای‌فای، بلوتوث، مکان‌یاب، دوربین و میکروفون یک سوئیچ‌آف در پشت‌گوشی قرار داده است.
رونمایی از هک نشدنی‌ترین گوشی هوشمند جهان توسط مک‌آفی


آیا گوشی موسوم به «John McAfee Privacy Phone» ساخت آقای مک‌آفی، مؤسس ضدویروس مشهور، ضد هک‌ترین گوشی جهان است؟


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، آقای مک‌آفی یکی از معروف‌ترین مردان آی.تی و مؤسس کمپانی ضدویروس مک‌آفی که در برزیل به اتهام احداث کارخانه تولید مواد مخدربازداشت شده بود، در تازه‌ترین شوی خود ادعا کرده است که گوشی غیرقابل هکی را ساخته است.

این گوشی با نام طول و درازی که دارد مبتنی بر سوئیچ دستی روشن و خاموش در پشت گوشی است و هرکدام از قطعات سخت‌افزاری دکمه مخصوص را به‌طور جداگانه دارد.

مک‌آفی برای هر یک از قطعات اصلی شامل باتری، وای‌فای، بلوتوث، مکان‌یاب، دوربین و میکروفون یک سوئیچ‌آف در پشت‌گوشی قرار داده است تا کاربر با حفظ حریم خصوصی بتواند به‌طور کامل خود را از دسترس هکرها، سازمان‌های امنیتی و ... خارج کند.

عکسی از سوئیچ‌های ادعاشده در پشت گوشی، منتشرنشده اما نمای جلویی گوشی در دستان مک‌آفی روی فضای مجازی منتشرشده است که در زیر مشاهده می‌کنید.

قرار است گوشی، این هفته آینده رونمایی شود و مک‌آفی آن را انقلابی بزرگ برای حفظ حریم خصوصی نامیده است که می‌تواند رقبای بزرگی مانند بلک‌فون را از میدان به در کند.

گوشی مذکور به قیمت ۱۱۰۰ دلار توسط کمپانی MGT عرضه خواهد شد.
کد مطلب: 48805
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام