۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷

نحوه محبوب شدن اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی از دیدگاه لاین

ایتنا- اپلیکیشن پیام‌رسانی لاین نشان می‌دهد که چگونه اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی مختلف در بین اقشار مختلف یک جامعه محبوب می‌شوند.
نحوه محبوب شدن اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی از دیدگاه لاین


نرم‌افزارهای پیام‌رسانی مختلف که این روزها به شدت کاربرد یافته‌اند، نسبت به سیستم‌های پیامکی (مخابراتی) یا اس.ام.اس مزایای فراوانی دارند. یکی از این مزایا، سهولت سازمان‌دهی موارد مختلف در این اپلیکیشن‌هاست.
برای مثال در واتس‌اپ، می‌توانید گروه‌های مختلف را برای موقعیت‌ها و کارهای مختلف ایجاد کنید. این گروه‌ها می‌تواند برای هماهنگی بازی فوتیال با دوستان و کارهای مختلفی ساخته شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، ایجاد ارتباط از طریق اپلیکیشن واتس‌اپ به شیوه‌های مختلفی امکان‌پذیر است. این کار از پیام‌های متنی ساده گرفته تا تماس‌های ویدئویی گروهی صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر لاین که خود یک اپلیکیشن پیام‌رسانی ژاپنی است، اخیراً از چند قابلیت جدید پرده برداشته و ضمن آن نشان ‌داده است که چگونه این قابلیت‌ها باعث می‌شود که اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی مانند چسب به محافل اجتماعی بچسبند و این محافل را به خود سرگرم سازند.


به عنوان مثال، با استفاده از قابلیت لدر شافل در نرم‌افزار لاین، می‌توانید به راحتی مشخص کنید که مسئولیت یک کار خاص بر عهده چه کسی است. مثلاً با استفاده از این قابلیت مشخص می‌شود که چه کسی مسئول فراهم آوردن اسباب سرگرمی است و چه کسی باید نوشیدنی بیاورد. در واقع بدین شکل تمام کارهایی که برای بیرون رفتن باید صورت گیرد، مشخص می‌شود و هر کس می‌داند که چه کاری باید انجام دهد.

برای هر یک از چت‌ها می‌توان یک لدر شافل ایجاد کرد و لزومی ندارد که همه را به این لدر اضافه کنید.
پس از انتخاب نمودن شرکت کنندگان، لدر شافل تعیین می‌کند که چه کسی مسئولیت چه کاری را بر عهده دارد و در صورتی که تعداد افراد از گزینه‌ها بیشتر بود، می‌توانید با استفاده از پیش‌فرض X، گزینه‌های اضافی را انتخاب کنید.

همچنین در لاین قابلیت ایجاد یک آلبوم مشترک وجود دارد که به دوستان این اجازه را می‌دهد که تصاویر و ویدئوهای خود را به این آلبوم ویژه اضافه نمایند.

گفتنی است که در حال حاضر چند سرویس آنلاین وجود دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد که آلبوم‌های مشترک بسازند. البته در صورتی که این قابلیت به طور مستقیم در لاین ایجاد شود، نقش این اپلیکیشن پیام‌رسانی در گروه‌های اجتماعی بیشتر می‌شود.
 
کد مطلب: 48794
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام