۰
plusresetminus
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۶

خط پایان همایش‌های اینتل

ایتنا - این همایش بزرگترین محل نمایش فناوری اینتل بود که در آن، مدیران ارشد این شرکت معمولاً به نمایش توان رایانشی این شرکت می‌پرداختند.
خط پایان همایش‌های اینتل


«انجمن سالانه توسعه‌دهندگان اینتل» (IDF) نزدیک به ۲۰ سال قدمت داشته و معمولاً در طی آن، اینتل تازه‌ترین و بهترین دستاوردهای فنی خود را به رخ می‌کشید. همین سال گذشته بود که اینتل از این همایش برای رونمایی از تجهیزات واقعیت مجازی خود بهره گرفت. اما ظاهراً این همایش به پایان راه خود رسید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از فورچون، خبر لغو این مراسم سالیانه روی وب سایت IDF بدین صورت منتشر شد:
«همایش‌های اینتل به حد کافی رشد داشته و تصمیم گرفته شد که از این به بعد، این روند متوقف شود. از شما به خاطر نزدیک به ۲۰ سال همراهی در این راه، سپاسگزار هستیم! منابعی روی وبسایت اینتل موجود هستند؛ از جمله «مرکز منبع و طراحی» همراه با مستندات، نرم‌افزار و ابزارهای مربوطه برای طراحان، مهندسین و توسعه‌دهندگان.»

گفتنی است این پست همچنین از مشتریان خواسته است تا پرسش‌های خود را با نمایندگان اینتل در میان بگذارند.

فورچون برای گرفتن جزئیات بیشتر با اینتل مکاتبه کرد، اما یکی از نمایندگان این شرکت گفت که اینتل از آنچه که زمانی به عنوان یک شرکت کامپیوتر‌محور مطرح بود، به سرعت در حال رشد و گسترش به شرکتی با محصولات متنوع‌تر است.


سخنگوی اینتل می‌گوید از این به بعد، اینتل همایش‌های متمرکزتری برگزار خواهد کرد؛ همچون همایش «روز هوش مصنوعی» در نوامبر گذشته.

خبر مربوط به IDF درست یک هفته پس از آن مطرح شد که گفته می‌شد اینتل سرمایه خود در «مرکز نوآوری اوپن‌استک» را هم کنسل کرده است. گفتنی است این سرمایه‌گذاری دو سال پیش صورت گرفته بود.

گفتنی است چنین خبری برای یک شرکت فناوری چندان غیرمعمول نیست. برای مثال، در سال ۲۰۱۱ مایکروسافت نیز «همایش توسعه‌دهندگان حرفه‌ای» (PDC) خود را منتفی کرد و از آن زمان تاکنون، همایش‌های متمرکزتر خود را با عنوان Microsoft Build برگزار می‌کند.
 
کد مطلب: 48746
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام