کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپلیکیشن یاهومیل با هر آدرس‌ ایمیلی کار‌ می‌کند

3 ارديبهشت 1396 ساعت 15:43

ایتنا- یاهومیل سرویسی رایگان و محبوب برای پست الکترونیکی می‌باشد که توسط شرکت یاهو ایجاد شده است و یکی از گسترده‌ترین ارائه دهندگان خدمات ایمیل محسوب می‌شود.




اپلیکیشن "یاهومیل" به تازگی به‌روزرسانی شده است. در این نسخه جدید کاربران می‌توانند گزینه پشتیبانی از تمام آدرس‌های ایمیل را فعال کنند و با استفاده از این اپلیکیشن، تمام ایمیل‌های خود را چک کنند و همچنین می‌توانند سایر کارهای خود را با آن انجام دهند.

پیش از به‌روزرسانی، این قابلیت در اختیار کاربران یاهومیل نبود. در گذشته کاربران صرفاً می‌توانستند که با این اپلیکیشن، به ایمیل‌های یاهوی خود دسترسی داشته باشند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، استفاده از آدرس‌های ایمیل سایر ارائه دهندگان خدمات ایمیل در نرم‌افزار یاهو موضوع جدیدی نیست، اما قبل از این شما باید ابتدا وارد حساب یاهو خود می‌شدید و بعد یک آدرس ایمیل جدید را وارد می‌کردید تا بتوانید وارد آن شوید.
اکنون و بعد از به‌روزرسانی اخیر یاهو، می‌توانید بدون آنکه وارد حساب خود شوید یک آدرس ایمیل دیگر را باز کنید.

پس از دانلود یاهو میل، در صفحه خوشامدگویی روی ارائه دهنده ایمیل مورد نظر خود بزنید و وارد آن شوید. سپس باید به یاهو این اجازه را بدهید تا با پیام‌های ایمیل شما همگام سازی شود. تحولی که در یاهومیل ایجاد شده، این است که به سرویس‌هایی مانند آلتو، ایزیلی دو و سایر موارد مجهز شده است.

یاهو اظهار داشته که به خاطر قابلیت‌های خوبی مانند ابزار جست‌وجوی قدرتمند، تم‌های شخصی، مدیریت صندوق ایمیل چندگانه و مجوز ورود بدون رمزعبور به خود می‌بالد.


قابلیت‌های دیگر هم مانند گرفتن اعلانات تنها از سوی افراد خاص مشخص شده، دریافت هشدار برای رسیدن پیام جدید از یک سری افراد مشخص، تنظیمات حرکتی جدید برای باز و بسته کردن اپلیکیشن می‌شود در این به‌روزرسانی وجود دارد.
گفتنی است آخرین ورژن اپلیکیشن مورد بحث در حال حاضر در اختیار کاربران اندروید و آی.اُ.اس قرار گرفته است.

از دید صاحبنظران، پس از وقایع نه چندان خوشایندی که در گذشته اتفاق افتاد و باعث خارج شدن برخی از کاربران از این سرویس شد، حال ورود به یاهومیل و استفاده از خدمات آن، می‌تواند به عنوان راهی برای رشد دوباره این شرکت تلقی شود و کاربران سایر ارائه دهندگان خدمات ایمیل را نیز به سمت یاهو جذب نماید.
 


کد مطلب: 48695

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48695/اپلیکیشن-یاهومیل-آدرس-ایمیلی-کار-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir