۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

اپل ۲۰۰ هزار اپلیکیشن موبایلی را دور می‌ریزد

ایتنا - شرکت اپل در نظر دارد در نسخه جدید سیستم عامل موبایلی خود به پشتیبانی از اپلیکیشن‌های 32 بیتی پایان دهد.
اپل ۲۰۰ هزار اپلیکیشن موبایلی را دور می‌ریزد


شرکت اپل تصمیم دارد اواخر سال جاری میلادی، سیستم عامل مشهور خود یعنی iOS 11 را روانه بازار کند و پیش‌بینی شده است همزمان با عرضه این محصول، بیش از ۲۰۰ هزار اپلیکیشن موبایلی اپل از بازار موبایل این شرکت از دسترس خارج شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، گفته می‌شود قرار است سیستم عامل موبایلی iOS 11 در ماه ژوئن از سال جاری میلادی در کنفرانس سالانه WWDC اپل به صورت رسمی معرفی شود و البته شش ماه پس از این اتفاق، نسخه نهایی آن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
شایان ذکر است که کنفرانس مزبور، به صورت سنتی محل عرضه جدیدترین محصولات شرکت اپل محسوب می‌گردد.

شرکت اپل همچنین در نظر دارد در نسخه جدید سیستم عامل موبایلی خود به پشتیبانی از اپلیکیشن‌های ۳۲ بیتی پایان دهد و نرم‌افزارهایی که از فناوری ۶۴ بیتی پشتیبانی نمی‌کنند را کنار بگذارد.

نخستین بار در ژانویه امسال اخبار مربوط به این مسئله منتشر شد و زمانی که شرکت اپل خود را برای عرضه عمومی سیستم عامل iOS 10.3 آماده می‌کرد رسانه‌های خبری گزارش دادند تمام اپلیکیشن‌هایی که از فناوری ۶۴ بیتی پشتیبانی نمی‌کنند با عرضه این محصول کنار گذاشته خواهند شد.

 

سیستم عامل iOS 10.3 هم‌اکنون به صورت عمومی عرضه شده و در توضیحات آن نحوه تغییر سیاست‌های اپل برای پشتیبانی از اپلیکیشن‌های موبایلی آورده شده است.

مرکز SensorTower که در زمینه اپلیکیشن‌های موبایلی تحقیق و بررسی می‌کند اعلام کرد شرکت اپل با سیاست‌های جدید خود تصمیم دارد پس از عرضه iOS 11 جلوی فعالیت بیش از ۱۸۷ هزار اپلیکیشن را بگیرد که اینها حدود ۸ درصد از تمام ابزارهای موجود روی App Store را تشکیل می‌دهند.
 
کد مطلب: 48572
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام