۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۵

قیمت آیفون 8 چقدر خواهد بود؟!

ایتنا- تحقیقات موسسه خدمات مالی UBS نشان می‌دهد که قیمت آیفون ۸ تقریبا مشابه با گوشی‌های گالکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس خواهد بود.
قیمت آیفون 8 چقدر خواهد بود؟!


در حالی که تصور می‌شد به علت سیاست های اقتصادی خاص دولت ترامپ و برخی به روزرسانی‌ها ممکن است قیمت نهایی آیفون ۸ از هزار دلار فراتر رود، این فرضیه رد شده است.


به گزارش ایتنا ار مهر به نقل از نتورک ورلد، اگر چه آیفون ۸ از امکانات منحصر به فردی مانند سخت افزار قدرتمند، نمایشگر فراگیر OLED و حسگر Touch ID در زیر نمایشگر، قابلیت ضدآب، امکان شارژ بی‌سیم، قابلیت شناسایی چهره کاربر و غیره برخوردار است، اما بررسی‌های کارشناسی نشان می‌دهد قیمت آن قرار نیست چهار رقمی شود.

UBS بر این باور است که آیفون ۸ با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۸۷۰ دلار قیمت خواهد داشت و البته در صورت افزایش میزان این حافظه قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد، ولی از ۹۰۰ دلار فراتر نخواهد رفت. در حال حاضر گوشی Galaxy S8 Plus برابر با ۸۴۰ دلار قیمت گذاری شده است.

همچنین پیش بینی می شود از آیفون ۸ علیرغم گرانی استقبال خوبی به عمل آید. زیرا امکانات این گوشی در مقایسه با دیگر رقبا بهتر است و لذا احتمالا ۴۰ درصد از کل فروش گوشی‌های آیفون در سال مالی پیش رو مربوط به آیفون ۸ خواهد بود. معمولا هر سال تنها ۲۵ تا ۳۰ درصد از رقم فروش کل آیفون مربوط به گوشی جدید عرضه شده در همان سال است.
کد مطلب: 48559
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام