۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۷

اوبر دیگر نمی‌تواند در خاک ایتالیا فعالیت کند

ایتنا - در حالی که فعالیت اوبر در برخی کشورهای دیگر اروپایی به دلایل مشابهی محدود شده، اما برای اولین بار در ایتالیا اوبر حق ارائه هرگونه خدماتی را از دست داده است.
اوبر دیگر نمی‌تواند در خاک ایتالیا فعالیت کند


شرکت اوبر که امکان فعالیت در بخش‌هایی از آمریکا را از دست داده، حالا با صدور حکمی توسط یک قاضی نمی‌تواند در کل خاک ایتالیا فعالیت کند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از مشبل، اوبر که خدمات تاکسی‌یابی در کشورهای مختلف جهان ارائه می‌دهد، به عدم رعایت قوانین فعالیت تجاری عادلانه و اقدامات غیررقابتی متهم شده و همین امر باعث شده که با حکم یک قاضی امکان فعالیت در ایتالیا را از دست بدهد.

در حالی که فعالیت اوبر در برخی کشورهای دیگر اروپایی به دلایل مشابهی محدود شده، اما برای اولین بار در ایتالیا اوبر حق ارائه هرگونه خدماتی را از دست داده است.

شاکی اصلی این پرونده انجمن تاکسی ایتالیا بوده که از اوبر به دادگاه شکایت کرده و این شرکت را به نقض قوانین رقابت آزاد متهم کرده بود. اوبر نه‌تنها شانس هرگونه فعالیت در ایتالیا را از دست داده، بلکه حق تبلیغات و هرگونه فعالیت بازرگانی در کل این کشور را هم ندارد.

اوبر در واکنش به این حکم اعلام کرده که از این تصمیم شوکه شده و حتما در این مورد تقاضای فرجام خواهی خواهد کرد. اوبر که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده در حدود ۵۴۰ شهر جهان در دسترس بوده و فعالیت می کند.
کد مطلب: 48557
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام