۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶

نسل بعدی گوگل هوم شبکه‌های توری وای‌فای را پشتیبانی خواهد کرد

ایتنا- به گزارش یک منبع آگاه، نسل بعدی اسپیکرهای هوشمند گوگل، از شبکه‌های توری وای‌فای پشتیبانی خواهد کرد.
نسل بعدی گوگل هوم شبکه‌های توری وای‌فای را پشتیبانی خواهد کرد


امروز در ساختار شبکه‌های اطلاع‌رسانی، شبکه‌های بی‌سیم کاربرد بسیاری دارند.
سهولت و سرعت ساخت، از مهم‌ترین مزیت‌های این نوع شبکه‌هاست که با توجه به انتقال داده در محیط باز، از طریق هوا و محدودیت‌های موجود از جمله پهنای باند محدود، انرژی محدود، دامنه ارسال محدود و کنترل ازدحام و تداخل و پروتکل‌های مسیریابی متفاوت از شبکه‌های سیمی هستند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، شبکه توری وای‌فای، به منظور ایجاد یک منطقه سازگار تحت پوشش، با استفاده از روترهای متعدد اتصال وای‌فای ایجاد می‌کند.
چنین شبکه‌ای، مشکل عمده‌ای که اسپیکرهای هوشمند امروزی دارند را ندارد. توضیح این مشکل، آن است که اگر فردی از وای‌فای و سرویس خود دور شود، سیستم او قطع می‌شود.

کیت‌های وای‌فای توری، بر خلاف بسیاری از روترهای امروزی، اغلب از دو تا سه دستگاه استفاده می‌کنند. دسترسی به وای‌فای سازگارتر، به معنای دسترسی به دستیار گوگل سازگارتر می‌باشد و به همین خاطر در بازار اسپیکر هوشمند و دستیار هوشمند مانند کورتانا ی مایکروسافت و الکسای آمازون، مسلماً از بقیه رقبا، پیشی خواهد گرفت.

گوگل هوم که با استفاده از دستیار گوگل کار می‌کند، می‌تواند کارهایی مانند پاسخگویی به سؤالات، ایجاد تنوع و تفریح و حتی تعریف کردن جوک، سفارش دادن به بیش از 50 خرده فروش و کنترل لوازم خانگی هوشمند را انجام دهد.

همچنین گوگل هوم می‌تواند در پخت شام، خواندن متون مذهبی مقدس یا شناسایی بیماری با بیان علائم به کاربران کمک کند.

دستیار گوگل یا همان گوگل اسیستنت، در قالب اپلیکیشن چت الو، در گوشی‌های هوشمند پیکسل نیز وجود دارد. گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل مارشمالو یا نوگا و به زودی اندروید تی.وی نیز از این قابلیت بهره‌مند خواهند شد.

بازار شبکه‌های توری وای‌فای، شامل سازندگان روتر مانند لینک‌سیس و نت‌گیر و کسب و کارهای نوپا نظیر پلوم است. گوگل، در دسامبر سال گذشته، از طریق گوگل ‌وای‌فای وارد بازار شبکه توری وای‌فای شد.

سامسونگ نیز اخیراً یک سیستم روتر شبکه توری به بازار عرضه کرده است که با سایر دستگاه‌های سامسونگ، یکپارچه سازی می‌شود. همچنین در سال گذشته، آمازون، مبلغی نزدیک به 12.5 میلیون دلار در زمینه استارتاپ وای‌فای توری به نام لوما و سیستم هوم وای‌فای، سرمایه‌گذاری کرد.
 
کد مطلب: 48541
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام