۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۳

تنها دو درصد استفاده از اینترنت نامناسب است

ایتنا- واعظی: نرخ استفاده نادرست از اینترنت، از 5درصد به 2درصد رسیده است.
تنها دو درصد استفاده از اینترنت نامناسب است


وزیر ارتباطات گفت: در گذشته حدود ۹۵ درصد استفاده‌ای که از اینترنت صورت می‌گرفت، درست بود و تنها پنج درصد از استفاده اینترنت ممکن بود به مسائل نادرست و غیراخلاقی مرتبط شود. اکنون این رقم به دو درصد کاهش پیدا کرده اما ما همچنان معتقدیم باید این عدد کمتر شود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، محمود واعظی ظهر دوشنبه همزمان با اولین روز کاری پس از تعطیلات در مسجد پیامبر(ص) وزارت ارتباطات به دیدار نوروزی با معاونین و کارکنان وزارت ارتباطات پرداخته و توضیحاتی درباره اقدامات صورت گرفته در سال‌های دولت یازدهم و برنامه‌های موجود برای سال جاری ارائه کرد.

واعظی درباره بخش ارتباطات اظهار کرد: طی این مدت در خصوص شبکه ملی اطلاعات گام‌هایی برداشته شد که این گام‌ها همچنان دنبال شده و امیدواریم در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات نیز در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این تلاش داریم ۱۷ تا ۱۸ هزار روستا را در سال جاری تحت پوشش اینترنت قرار دهیم.

وزیر ارتباطات در عین حال از راه‌اندازی دولت الکترونیک یاد کرد و گفت: قرار بر آن بود که این طرح اسفندماه سال گذشته با حضور رئیس جمهور افتتاح شود اما به دلیل مشغله‌های ایشان این فرصت مهیا نشد و حال تلاش داریم در فروردین ماه سال جاری این کار را عملیاتی کنیم. همچنین تلاش می‌شود تا پیان دولت تمام طرح‌های کشور به نسل سوم ارتباطی (3G) و حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ شهر کشور به (4G) متصل شود.

وی در پایان نیز به شرکت پست نیز اشاره کرد و گفت: زمانی که دولت یازدهم آغاز شد شرکت پست ۳۵۵ میلیارد تومان زیان انباشته داشته که به تمام شرکت‌ها بدهکار بود. به گونه‌ای که حتی شرکت‌های هواپیمایی دیگر محموله‌های پستی را جابه‌جا نمی‌کردند اما اکنون بدهی‌های این شرکت پرداخت شده و حقوق کارمندان آن نیز رشدی ۹۲ درصدی داشته است.
کد مطلب: 48500
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام