۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۰

فروش خودروهای برقی تسلا رکورد زد

ایتنا - تعداد دقیق خودروهای تولیدی تسلا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ برابر با ۲۵۴۱۸ خودرو بوده است.
فروش خودروهای برقی تسلا رکورد زد


شرکت تسلا مشهورترین و بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی در آمریکا می‌گوید با فروش ۲۵ هزار خودروی برقی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ رکوردی بی‌نظیر را برای خود ثبت کرده است.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از رویترز، این رقم نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۱۶ افزایشی ۶۹ درصدی از خود نشان می‌دهد و نشان‌دهنده افزایش اقبال عمومی به این نوع اتومبیل هاست.

از مجموع خودروهای برقی تسلا که طی این مدت به فروش رفته‌اند، ۱۳۴۵۰ دستگاه از نوع مدل اس و ۱۱۵۵۰ خودرو از نوع مدل ایکس ورزشی بوده‌اند. تسلا اظهار امیدواری کرده در مجموع در نیمه اول سال ۲۰۱۷ بین ۴۷ تا ۵۰ هزار خودروی برقی مدل اس و مدل ایکس به فروش برساند.

در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ عرضه مدل های مختلف خودروهای تسلا به علت برخی تغییرات و به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری با کاهش ۹.۴ درصدی مواجه شده بود. این مشکلات که از ماه اکتبر تا اواخر ماه دسامبر به طول انجامید، باعث شد عرضه ۲۷۵۰ خودروی تسلا در مدت یاد شده عملا متوقف شود و تنها ۴۶۵۰ خودرو تحویل مشتریان شود.

تعداد دقیق خودروهای تولیدی تسلا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ برابر با ۲۵۴۱۸ خودرو بوده است.

در تحولی دیگر شرکت چینی Tencent Holdings پنج درصد از سهام تسلا را به قیمت ۱.۷۸ میلیارد دلار خریداری کرده است. از سوی دیگر تسلا قصدا دارد مدل ۳ را به عنوان تازه ترین خودروی تولیدی خود اواخر سال جاری میلادی برای فروش در آمریکا عرضه کند.
کد مطلب: 48496
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام