کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قابلیت‌های جدید دستیار گوگل:

دستیار گوگل زمان انقضای مواد غذایی را به شما می‌گوید

14 فروردين 1396 ساعت 11:55

ایتنا- به تازگی، چند سرویس جدید شامل سرویس رتبه بندی فیلم‌ها (آی.ام.دی.بی) و سرویسی که می‌تواند زمان انقضای مواد غذایی را به شما اعلام کند، به دستیار گوگل اضافه شده است.




سرویس‌هایی که جدیداً به دستیار گوگل اضافه شده است، مانند مهارت‌هایی که در الکسا و کورتانا وجود دارد، مبتنی بر صدا هستند که از بین آنها، جالب توجه‌ترین سرویس، "چفلینگ" است.
در حال حاضر، شما می‌توانید از دستیار گوگل بخواهید که آیتم‌های مواد غذایی را به لیست خرید گوگل کیپ اضافه کند اما سرویس چفلینگ، خدمات ویژه‌تری برای خرید مواد غذایی و نگهداری آن‌ها در آشپزخانه شما ارائه می‌دهد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از ونچربیت، وقتی لیست مواد غذایی خود را با چفلینگ به اشتراک بگذارید، سرویس گوگل هوم می‌تواند تاریخ انقضای مواد غذایی که در یخچال شما قرار دارد را به شما بگوید، یا بر اساس موادی که در آشپزخانه شما وجود دارد، دستورالعمل غذا به شما ارائه دهد.
همچنین به کمک این اپلیکیشن، مواد لازم برای دستورالعمل غذا، وارد می‌شود یا به لیست خرید شما اضافه می‌گردد. سایر سرویس‌های مخصوص مواد غذایی، واین گاید، بیر گاید و فود نتورک است.

گفتنی است که سرویس مورد نظر برای جذابیت بیشتر، بر اساس سخنان "جیدن اسمیت" طراحی شده است. جیدن اسمیت، فرزند ویل اسمیت، یک خواننده و بازیگر هجده ساله مشهور است که سال‌ها به بیان جملات زیبا و انگیزشی پرداخته است. سرویس مورد بحث، جملات جالب این جوان هجده ساله را بیان می‌کند.


نمونه برخی از این جملات به این قرار است: «اگر یک کتابفروشی، یک کتاب خاص را نداشته باشد، یا همه آن را می‌خوانند یا هیچ‌کس آن را نمی‌خواند.» و «نیازی نیست که گذشته را به جوانانمان یاد بدهیم، بلکه باید آنها را تشویق کنیم که آینده را تغییر دهند.»

همچنین سرویس بوگل نوتس نیز به آن افزوده  شده، و مخصوص افرادی است که می‌خواهند به دانشکده افسری به نام وست پوینت، ملحق شوند.
از دانشجویان سال اول این دانشکده، انتظار می‌رود که مجموعه علوم ویژه‌ای را بیاموزند. از این رو بوگل نوتس، بعضی از این علوم را برای داوطلبان به اشتراک می‌گذارد.

همچنین سرویس رتبه‌بندی فیلم‌ها(IMDB) نیز از قابلیت‌های جدید دستیار گوگل است.

سرویس‌های دیگری هم به دستیار گوگل اضافه شده است که هر کدام به ارتقای خدمات این دستیار کمک می‌کند.
 


کد مطلب: 48458

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48458/دستیار-گوگل-زمان-انقضای-مواد-غذایی-می-گوید

ايتنا
  https://www.itna.ir