کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مایکروسافت و Adobe نرم‌افزار مشترک عرضه می‌کنند

5 فروردين 1396 ساعت 14:50

ایتنا - محصول مشترک دو شرکت مذکور می‌تواند نحوه سازماندهی داده‌ها و تحلیل حجم گسترده آنها برای استفاده در بخش‌های مختلف سازمان را استانداردسازی کند.




شرکت مشهور تولیدکننده نرم‌افزارهای گرافیکی Adobe همکاری‌های جدیدی را با غول نرم‌افزاری جهان موسوم به مایکروسافت آغاز کرده است. به موجب این همکاری، نخستین راهکارهای مشترک دو شرکت مذکور با هدف کمک به سازمان‌ها برای انتقال تجارب مشتریان ارائه خواهد شد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، هر دو شرکت مذکور سابقه طولانی در تولید ابزارهای مخصوص ذخیره و نگهداری از داده‌ها دارند، و بر همین اساس قرار شده است مایکروسافت و Adobe در زمینه مدل داده‌های معنایی با یکدیگر همکاری کنند تا با ساخت راهکارهای جدید بتوانند اطلاعات مربوط به مشارکت مشتریان را در آنِ واحد در اختیار بگیرند.

گفته می‌شود این مدل می‌تواند نحوه سازماندهی داده‌ها و تحلیل حجم گسترده آنها برای استفاده در بخش‌های مختلف سازمان را استانداردسازی نماید.

راهکارهای این چنینی که هم‌اکنون برخی از انواع آن در بازار موجود است تجربه در اختیار گرفتن اطلاعات از چند کانال مختلف را فراهم می‌کند و در برنامه‌ریزی‌های جدید صورت گرفته قرار است یک پلتفرم جامع با قابلیت‌های Adobe Experience Cloud، Azure مایکروسافت، Dynamic 365 و Power BI مایکروسافت در اختیار سازمان‌ها قرار بگیرد.

 

شایان ذکر است که دو شرکت مذکور با انتشار بیانیه مشترک اعلام کردند روی استانداردهای صنعتی موجود همکاری می‌کنند تا زبان مربوط به بازاریابی، فروش و ارائه خدمات داده مبتنی بر تجارب دیجیتالی سازمان‌ها را یکپارچه کنند.

همچنین «آبای پاراسنیس» مدیر مرکز فناوری شرکت Adobe در این خصوص گفت: «مشتریان امروزی در زمینه تعاملات بین برندها استانداردهای بالایی دارند. سازمان‌ها می‌بایست در این زمینه دقت لازم را داشته باشند تا ریسک فعالیت‌های خود را کاهش دهند و ما با ارائه یک ابزار مشترک یکپارچه به کسب و کارها در این زمینه کمک می‌کنیم.»
 


کد مطلب: 48442

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48442/مایکروسافت-adobe-نرم-افزار-مشترک-عرضه-می-کنند

ايتنا
  https://www.itna.ir