کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قول جدید نوکیا به کاربران اندرویدی خود

نوکیا ۹ پرچم‌دار ۲۰۱۷ می‌شود

سايت خبری خبر آنلاین , 28 اسفند 1395 ساعت 10:54

ایتنا - نوکیا در توئیتی رسماً اعلام کرد ماهانه آپدیت امنیتی را برای گوشی‌هایش در نظر گرفته و به اجرا می‌گذارد تا کاربران احساس راحتی داشته باشند.




جزییات دو گوشی نوکیا به نام نوکیا ۷ و ۸ لو رفت. کمپانیِ مالک برند نوکیا قول داده است ماهانه آپدیت امنیتی برای گوشی‌های اندرویدی خودعرضه کند.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، نوکیا در توئیتی رسماً اعلام کرد ماهانه آپدیت امنیتی را برای گوشی‌هایش در نظر گرفته و به اجرا می‌گذارد تا کاربران احساس راحتی داشته باشند.

ژانویه ۲۰۱۷ از گوشی نوکیا ۶ رونمایی شد و مورد استقبال فراوان چینی‌ها قرار گرفت. سپس در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2017 نوکیا ۵ و ۳ رونمایی شد و حالا گفته می‌شود دو گوشی جدید ۷ و ۸ قبل از ورود پرچم‌دار ۲۰۱۷ می‌آیند.

بر این اساس نوکیا ۷ و ۸ مجهز به اسنپ دراگون ۶۶۰ (تراشه ۶۶۰ هنوز وارد بازار نشده است) خواهند بود که مدل آپدیت شده اسنپ‌دراگون ۶۵۳ است. نوکیا ۸ در مقایسه با ۷ ، نمایشگر بزرگ‌تر با رزولوشن QHD دارد و مدل ۷ نیز ۱۰۸۰ پیکسلی خواهد بود.

هر دو گوشی بدنه فلزی دارند و کلیدها به‌صورت متفاوت روی گوشی نصب‌شده‌اند. حسگر اثرانگشت، شارژ سریع، سنسور دوربین بزرگ‌تر از نوع زیس از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری روی نوکیا ۷ و ۸ است که در ماه می رونمایی خواهند شد.

کارشناسان تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ را برای نوکیا ۹ می‌دانند که به‌عنوان پرچم‌دار ۲۰۱۷ در ماه ژوئن رونمایی می‌شود تا نوکیا در برابر «اندرویدی سازان» قد علم کند.


کد مطلب: 48435

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48435/قول-جدید-نوکیا-کاربران-اندرویدی-خود

ايتنا
  https://www.itna.ir