کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجرای بازی‌های پلی‌استیشن 4 بر روی رایانه‌های شخصی ممکن شد

خبرگزاری فارس , 24 اسفند 1395 ساعت 13:19

ایتنا - به زودی خواهید توانست برخی بازی‌های محبوب کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ مانند Uncharted 4 و The Last of Us Remastered را بر روی رایانه‌های شخصی خود اجرا کنید.





سونی کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ خود را با سرویس اجرای بازی آنلاین و تحت وب PlayStation Now پیوند بیشتری زده تا تقریبا تمامی بازی‌های قابل دسترس از این طریق بر روی رایانه‌های شخصی هم قابل اجرا باشند.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، قرار است آزمایش خصوصی این خدمات ظرف هفته‌های آینده صورت بگیرد و پس از تکمیل اطلاعات زمان راه اندازی دقیق آن اعلام خواهد شد.

سونی ماه قبل از توقف پشتیبانی PlayStation Now از پلتفورم‌هایی به غیر از رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ خبر داده بود تا بتواند تجربه کاربری بهتری را برای خریداران کنسول بازی اختصاصی خود به ارمغان آورد.

فهرست کامل کنسول‌ها و محصولات مورد پشتیبانی در PlayStation Now عبارتند از PlayStation 3، PlayStation Vita، PlayStation TV، Sony Bravia TVs، Samsung smart TVs و Sony Blu-ray players.

کمتر از یک ماه قبل مایکروسافت هم سرویس بازی‌های آنلاین خود موسوم به Xbox Game Pass را راه‌اندازی کرده بود که از طریق نتفلیکس در دسترس است. این سرویس برای اجرای حدود ۱۰۰ بازی Xbox 360 و Xbox One برنامه‌ریزی شده و هزینه استفاده از آن ده دلار در ماه است.


کد مطلب: 48396

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48396/اجرای-بازی-های-پلی-استیشن-4-روی-رایانه-های-شخصی-ممکن

ايتنا
  https://www.itna.ir