کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشخصات سیستم عامل اندروید ۸ لو رفت

خبرگزاری مهر , 18 اسفند 1395 ساعت 14:27

ایتنا- اطلاعات منتشر شده توسط منابع خبری نشان می‌دهد که گوگل قرار است سه ویژگی جدید به گوشی‌های اندروید ۸ بیفزاید.





به گزارش ایتنا از مهر به نقل از بی.جی.آر، در شرایطی که تنها دو درصد از کاربران سیستم عامل اندروید به نسخه ۷ این سیستم عامل مهاجرت کرده‌اند، گوگل قصد دارد نسخه بعدی اندروید موسوم به اندروید ۸ را طراحی کند.

اندروید ۸ احتمالا در اواخر سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود و اولین ویژگی تازه آن Copy Less نام دارد که به کاربران گوشی‌های اندرویدی امکان می دهد به طور خودکار اطلاعات مرتبط با موضوعی خاص را برای کپی کردن از یک منبع پیدا کنند. با این کار ارسال اطلاعات مدنظر از طریق پیامک یا ایمیل تسهیل می‌شود.

به عنوان مثال اگر شما با دوستتان در حال گپ زدن در مورد غذا خوردن در رستورانی خاص باشید و بخواهید اطلاعات مربوط به مکان این رستوران را از میان انبوهی از مطالب بیان شده بیابید تنها کافیست به صفحه گپ برگردید عبارت این رستوران در ... را تایپ کنید تا پیشنهاداتی در مورد آدرس رستوران مذکور نمایش داده شود تا بتوانید آنها را کپی کنید.

قابلیت جذاب دیگر امکان ضربه زدن با انگشت بر روی یک آدرس و باز شدن خودکار برنامه نقشه گوگل برای نشان دادن آدرس محل مذکور است. این قابلیت قبلا در گوشی‌های آیفون وجود داشته است.

ویژگی سوم، امکان تایپ تنها یک حرف انگلیسی برای اجرای برخی فرامین است. به عنوان مثال با تایپ کردن حرف C فهرست تماس ها یا Contatcts در دسترس قرار می‌گیرد. گوگل هنوز این اطلاعات را رد یا تایید نکرده است.


کد مطلب: 48323

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48323/مشخصات-سیستم-عامل-اندروید-۸-لو-رفت

ايتنا
  https://www.itna.ir